جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بورس کالا 26 خرداد 1403 - 6 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ افت ۱۴ درصدی قیمت پایه شمش بلوم

براساس جزئیات معاملات امروز بیست و ششم خرداد ۱۴۰۳ بورس کالا، قیمت شمش بلوم 14 درصد کاهش یافت.

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ افت ۱۴ درصدی قیمت پایه شمش بلوم اخبار بورس کالا
به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، از ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۸۰۸ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی و حراج باز بورس کلا بورس کالا، ۶۲۶ هزار و ۴۹۳ تن یعنی معادل ۲۷ درصد محصولات به معامله رسیدند.
در همین حال، ۲۰ هزار و ۴۵۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳۵ درصد آن، یعنی ۷ هزار و ۳۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۹ هزار و ۴۱۶ ریال است که نشان از افت ۱۴ درصدی قیمت شمش بلوم دارد.
همچنین، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن از حجم عرضه شده میلگرد آلیاژی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۹۱ هزار و ۸۳ ریال به فروش رسید که حاکی از کاهش ۶٫۳ درصدی قیمت این محصول است.
امروز فروشندگان میلگرد کلاف، به میزان ۱۶ هزار و ۴۹ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۳ درصد آن ۰٫۸ درصد بالاتر از قیمت پایه یعنی با قیمت ۲۸۸ هزار و ۲۱۵ ریال به فروش رفت.
در ادامه، تمامی تیرآهن عرضه شده با قیمت میانگین موزون ۳۰۲ هزار و ۷۸۱ ریال معامله شد. ضمن اینکه این محصول رشد ۲٫۱ درصدی را برای قیمت پایه به ثبت رساند.
همچنین، ۲۵ درصد از ۶۵۰ هزار و ۳۰۰ تن کنسانتره سنگ آهن، ۱٫۸ درصد بالاتر از قیمت پایه با قیمت میانگین موزون ۳۷ هزار و ۲۲۴ ریال توسط مشتریان خریداری شد.
علاوه بر این، ۳۴۰ هزار تن گندله سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۵۱ هزار و ۹۸۴ ریال به فروش رسید که برابر با ۴۶ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است. ضمن اینکه در معاملات این محصول شاهد رشد ۱٫۵ درصدی قیمت پایه بودیم.
در پایان، ۲۴۶ هزار تن آهن اسفنجی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳۵ درصد آن یعنی ۸۷ هزار و ۷۰۰ تن به قیمت میانگین موزون ۱۲۴ هزار و ۳۰۲ ریال به فروش رسید.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors