جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 25 خرداد 1403 - 7 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ خاک مرده بر پیکره بورس تهران

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به روندهای اخیر بازار، به نظر می‌رسد وضعیت بورس در روند کم جان و کم حجمی قرار دارد، به گونه‌ای که منفی و مثبت آن تغییر خاصی در روند ایجاد نمی‌کند؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ خاک مرده بر پیکره بورس تهران اخبار

پیام الیاس کردی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: با توجه به روندهای اخیر بازار، به نظر می‌رسد وضعیت بورس در روند کم جان و کم حجمی قرار دارد، به گونه‌ای که منفی و مثبت آن تغییر خاصی در روند ایجاد نمی‌کند؛ چرا که در هیچ یک از موقعیت‌ها خریداری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بازار سرمایه در حالت خنثی و مرگ وجود دارد، گفت: در واقع به نظر می‌رسد ریزش و رشد آنچنانی در بورس تهران مشاهده نخواهد شد. از طرفی، در اوایل هفته قیمت‌ها یک روندی داشتند و با نزدیک شدن به پایان هفته یک روند دیگر را به خود گرفتند. بر همین اساس، می‌توان گفت برای بازار سرمایه اتفاق خاصی نمی‌افتد و معاملات ضعیف خود را ادامه خواهد داد.

به گفته کارشناس بازار سرمایه، انتظار می‌رود وضعیت بازار سرمایه به همین منوال باشد و احتمالا اتفاق دیگه‌ای برای آن رخ نخواهد داد.

کردی در ادامه افزود: البته برخی واکنش‌ها به بازار سرمایه وجود دارد؛ اما هیچ کدام از آنها باعث بالارفتن یا پایین رفتن بازار نمی‌شود و احتمالاً در همین محدوده فعلی خود باقی بماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین گروه‌های خودرویی و بانکی در اوایل هفته شرایط خوبی داشتند که به تدریج سرکوب شدند. در واقع به دلیل اینکه ارزش معاملات ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان است، اتفاقی برای بازار نمی‌افتد تا زمانی که دولت جدید تشکیل شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors