جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 21 خرداد 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش ۲۵ درصدی صادرات فولاد چین در پنج ماهه اول ۲۰۲۴

از ابتدای ژانويه تا پایان می 2024، شركت‌های فولاد چینی صادرات فولاد را نسبت به همان دوره در سال 2023، به میزان 24.7 درصد افزایش دادند و به 44.7 میلیون تن رساندند.

افزایش ۲۵ درصدی صادرات فولاد چین در پنج ماهه اول ۲۰۲۴ عینک فولادی

به گزارش فولادبان و به نقل از خبرگزاری کلانیش (Kallanish) درحالی شركت‌های فولاد چینی صادرات فولاد را در پنج ماهه اول سال ۲۰۲۴، به میزان ۲۴٫۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دادند که درآمد صادراتی حاصل از آن ۱۱٫۵ درصد کاهش یافت.

در ماه می امسال، تولیدکنندگان فولاد چینی ۹٫۶۳ میلیون تن فولاد صادر کردند، که نسبت به ماه قبل ۴٫۴ درصد افزایش داشت اما میانگین قیمت صادرات، ۷۶۱دلار در هر تن بود که ۲٫۲ درصد افت داشت.

با وجود تحمیل محدودیت‌های ضد دامپینگ توسط سایر کشورها اما تولیدکنندگان فولاد چینی همچنان به صورت فعال به افزایش صادرات ادامه می‌دهند. در عین حال، در پی افت درآمد صادرات، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین اعلام کرده است که صادرات محصولات با ارزش افزوده کم و مصرف انرژی بالا، محدود خواهد شد. این اقدام همچنین برای آهن خام و زغال‌سنگ نیز اعمال خواهد شد.

تولیدکنندگان فولاد چینی با مشکلات کاهش تقاضای داخلی برای فولاد و تهدید صادرات روبه‌رو هستند. امسال مصرف فولاد در چین دوباره کاهش خواهد یافت، چرا که بحران مسکن طولانی‌ مدت هنوز به پایان نرسیده است و رشد تقاضا در بخش زیرساخت نیز کاهش یافته است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors