جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 05 خرداد 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان مطرح شد؛

لزوم افزایش سرمایه‌گذاری دولت در بخش انرژی فولادسازان

رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران گفت: ناترازی‌های انرژی مانند برق و گاز همیشه به تولیدکنندگان فولادی آسیب رسانده و این درحالیست که دولت برای زیرساخت آنها سرمایه گذاری موجهی نداشته است.

لزوم افزایش سرمایه‌گذاری دولت در بخش انرژی فولادسازان اخبار

بهرام شکوری در گفتگو با فولادبان در خصوص قطعی برق فولادسازان در تابستان مطرح کرد: تا امروز ابلاغیه‌ای برای فولادسازان در این خصوص صادر نشده؛ اما در کل ناترازی‌های انرژی مانند برق و گاز همیشه به تولیدکنندگان فولادی آسیب رسانده و این درحالیست که دولت برای زیرساخت آنها سرمایه گذاری موجهی نداشته است. در نتیجه به مرور، با گذشت هر سال این وضعیت بدتر شده و مشکلات زیادی برای فولادسازان ایجاد می‌کند.

وی در ادامه اضافه کرد: البته دولت ادعا دارد که انرژی ارزان در اختیار صنایع قرار داده و با این وجود قطعی‌ها را ادامه می‌دهد که در نهایت باعث خسارت به فولادسازان می‌شود. در واقع می‌توان گفت حتی اگر سوخت مازاد به آنها تعلق بگیرد، خیلی تاثیرگذار نبوده و نمی‎توان برای این کار بر سر فولادسازان منت گذاشت.

رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران اظهار کرد: اساسا با تمام مشکلات اقتصادی که به واسطه تحریم‌ها، مشکلات داخل کشور، ناترازی‌ها و حمل و نقل وجود دارد، در صورتی که همه چیز آزاد باشد و تنها برق فولادی‌ها تامین شود، تولیدکنندگان گلیم خود را از آب بیرون می‌کشند.

شکوری در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین باید دسترسی فعالان اقتصادی را به نوآوری‌های جدید آزاد کرد. همچنین سیستم حمل و نقل کشور با موج دوم تکنولوژی فعالیت می‌کند؛ اما در کشورهای پیشرفته با موج چهارم تکنولوژی محصولات حمل می شوند که نکته قابل توجهی است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors