جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بورس کالا 05 خرداد 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ شمش بلوم همچنان در رکود

براساس جزئیات معاملات امروز پنجم خرداد 1403 بورس کالا، 10 درصد از شمش بلوم به فروش رسیدند.

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ شمش بلوم همچنان در رکود اخبار بورس کالا
به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز شنبه پنجم خرداد ۱۴۰۳، از ۷۷۶ هزار و ۷۱ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی بورس کالا، ۳۲ هزار و ۵۹۸ تن یعنی معادل ۴ درصد محصولات به معامله رسیدند.
در همین حال، ۲۷ هزار و ۱۱۵ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و  تنها ۱۰ درصد آن، یعنی ۲ هزار و ۹۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۲۰ هزار و ۸۰۰ ریال است که از افت ۲٫۶ درصدی نسبت به قیمت پایه حکایت دارد.
همچنین، ۳۰ هزار و ۲۶۶ تن از حجم عرضه شده میلگرد مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۳۶ هزار و ۴۴۱ ریال به فروش رسید که رشد ۰٫۵ درصدی را نسبت به قیمت پایه به ثبت رساند.
امروز فروشندگان میلگرد آلیاژی، به میزان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۷ درصد آن ۰٫۸ درصد پایین تر از قیمت پایه یعنی با قیمت ۳۱۴ هزار و ۶۶۶ ریال به فروش رفت.
در همین حال، ۱۳ هزار و ۱۴۲ تن میلگرد کلاف در دسترس مشتریان قرار گرفت و یک درصد آن، یعنی ۱۲۱ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۱ هزار و ۴۰۵ ریال است که نسبت به قیمت پایه ۷٫۱ درصد کاهش داشته است.
همچنین، ۵ هزار و ۷۲۰ تن از حجم عرضه شده تیرآهن مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۶۵ هزار و ۹۶۸ ریال به فروش رسید که رشد ۲٫۵ درصدی را نسبت به قیمت پایه به ثبت رساند.
در پایان، فروشندگان ورق گرم، به میزان ۲۰ هزار و ۵۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۵ درصد آن با ۱٫۸ درصد پایین تر از قیمت پایه یعنی با قیمت ۳۰۳ هزار و ۶۸۸ ریال به فروش رفت.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors