گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – شنبه 25 فروردین ماه؛

سقوط شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات/ شاخص کل ۳۷ هزار واحد ریخت

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 25 فروردین 1403 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بسیاری از نمادهای بازار سرمایه امروز دچار سقوط شدند، به گونه‌ای که در نخستین روز کاری هفته شاهد عقب نشینی ۲٫۳ درصدی شاخص کل بودیم؛ بازاری که حقیقی‌های آن حدود ۲ هزار میلیارد تومان پول خارج کردند و ارزش معاملات خرد به ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات اولین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحد افت داشت و به ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات ۲۵ هزار و ۹۹ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۷۲۶ هزار و ۲۱۸ واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت ۳۷ هزار و ۵۵۷ واحدی، رقم یک میلیون و ۸۰۵ هزار و ۱۰۲ واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«فملی»،«شپنا»،«شستا»،«وبملت»،«شبندر»و«نوری» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «حپترو»،«شپارس»،«پاسا» و «فایرا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «وصنا»،«دامین»،«کاما»،«کسعدی»و«غالبر» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *