به تاخیرانداختن تولید اولین خودروی برقی استون مارتین

شرکت بریتانیایی استون مارتین اعلام کرد یک سال دیرتر از زمان برنامه‌ریزی‌شده، اولین خودروی برقی اش را وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش فولادبان و به نقل از فایننشیال تایمز(Financial Times)، شرکت خودروسازی بریتانیایی استون مارتین اعلام کرد که عرضه اولین خودروی برقی خود را به دلیل کمبود تقاضای مصرف کنندگان به تعویق می‌اندازد و یک سال دیرتر از زمان برنامه‌ریزی‌شده به بازار خواهد داد. استون مارتین پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد اولین خودروی برقی خود را در سال ۲۰۲۵ وارد بازار کند. با این حال، در اعلام نتایج مالی سال گذشته، استون مارتین در روز چهارشنبه اعلام کرد که اولین خودرو برقی تا سال ۲۰۲۶ به تعویق خواهد افتاد.
رئیس هیئت مدیره، لارنس استرول در تماس خود با سرمایه‌گذاران اظهار کرد که مشتریان در حال حاضر بیشتر تمایل شان به سمت فناوری هیبرید قابل شارژ است و استون مارتین قصد دارد چندین خودرو هیبریدی قابل شارژ را قبل از اولین خودرو برقی عرضه کند. استون مارتین قبلاً تأیید کرده بود که اولین خودرو هیبریدی قابل شارژ آن، والهالا، خودروی ابرموتور میانی است که قبل از پایان سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. درحالی استون مارتین از برنامه دوسال پیش خود عقب نشینی کرده که سرمایه‌گذاری در ظرفیت و فناوری از تقاضای خودروهای برقی پیشی گرفته است. استون مارتین در ژوئن گذشته، با شرکت لوسید موتورز با حمایت عربستان سعودی قراردادی امضا کرد تا بخش خودروهای برقی خود را راه اندازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *