جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 07 اسفند 1402 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بارش برف وباران، مصرف گاز را به ۵۴۶ میلیون مترمکعب رساند

مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز گفت: ­با توجه به برودت هوا پیش بینی می‌شود مقدار مصرف گاز در کشور به عدد ۶۵۰ میلیون مترمکعب، معادل ۷۵ درصد تولید گاز کشور برسد.

بارش برف وباران، مصرف گاز را به ۵۴۶ میلیون مترمکعب رساند اخبار

به گزارش فولادبان، سعید عقلی، امروز در گفتگو زنده با شبکه خبر، در خصوص آخرین آمار میزان مصرف گاز در کشور گفت: مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در روز گذشته به عدد ۵۴۶ میلیون مترمکعب رسید که از این عدد، ۳۸۲ میلیون مترمکعب در بخش خانگی، ۶۰ میلیون مترمکعب در بخش صنایع غیرعمده و ۴۸ میلیون مترمکعب در بخش‌های تجاری و عمومی مصرف شده است.
مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز افزود: همچنین دربخش‌های کشاورزی و حمل نقل، مقدار مصرف گاز به ترتیب ۳۵ و ۲۱ میلیون مترمکعب بوده است.
وی درباره پیش بینی‌ها برای میزان مصرف گاز در روز‌های آینده گفت: ­با توجه به برودت هوا پیش بینی می‌شود مقدار مصرف گاز در کشور به عدد ۶۵۰ میلیون مترمکعب، معادل ۷۵ درصد تولید گاز کشور برسد.
عقلی در ادامه به پرمصرف‌ترین استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: استان آذربایجان غربی در اقلیم یک، استان کهکیلویه و بویراحمد در اقلیم دو و استان تهران در اقلیم سه، بالاترین سرانه مصرف در بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی را داشتند.
مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز در پایان ضمن تاکید به لزوم مدیریت مصرف برای تامین گاز در تمام نقاط کشور گفت: همچنین تامین برق پایدار در همه نقاط کشور نیز نیازمند مدیریت مصرف و صرفه‌جویی است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors