جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 29 بهمن 1402 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعتصاب رانندگان قطار بزرگترین صاحب معادن سنگ آهن جهان

رانندگان قطار معدن سنگ‌آهن پیلبارا ،متعلق به شرکت  BHPدر غرب استرالیا، با اعتصابی به مدت 24 ساعت صادرات استرالیا به چین و سراسر دنیا را مختل خواهند کرد.

اعتصاب رانندگان قطار بزرگترین صاحب معادن سنگ آهن جهان اخبار

به گزارش فولادبان و به نقل از بلومبرگ، با رای رانندگان قطار معدن سنگ‌آهن پیلبارا ،متعلق به شرکت BHP در غرب استرالیا، اعتصاب به مدت 24 ساعت از صبح جمعه 16 فوریه 27 بهمن آغاز خواهد شد و زنجیره تأمین ماده اولیه صنعت فولاد به مراکز صادرات استرالیا برای ارسال به چین و سراسر دنیا را قطع خواهد کرد. به گفته اتحادیه معدن و انرژی، کارگران قصد دارند تا کمپینی راه‌اندازی کنند که دستیابی به شرایط کاری و دستمزد بالاتر را دنبال می کند. آخرین توافق در سال 2014 بوده است که تعداد 580 راننده را در بر گرفت.
گرگ بوسون، دبیر اتحادیه، در یک بیانیه اظهار داشت: کارگران تا این لحظه بسیار صبور بوده و به BHP هر فرصتی را داده‌اند تا به مشکلاتشان پرداخته شود. تقریبا 150 کارمند راه‌آهن بصورت همزمان در یک شیفت در حال خدمت هستند و کارگرانی که اعتصاب می‌کنند برای آن ساعات دریافت پرداختی نخواهند داشت. یک سخنگوی شرکت به بلومبرگ گفت: در حال حاضر BHP در حال بازبینی ادعاهای ارائه شده توسط نمایندگان اتحادیه است. ما باور داریم که می‌توان بدون نیاز به این اقدامات، به توافق رسید ولی درصورت نرسیدن به توافق، برنامه‌هایی مقتضی با این شرایط داریم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors