جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 02 بهمن 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

سهم ۴۰ درصدی نیروگاه ها از گاز

رئیس مرکز راهبری گاز کشور با اشاره به مصرف ۵۴۵ میلیون مترمکعبی گاز در کشور گفت: نیروگاه‌ها در دی‌ماه امسال حدود ۴۰ درصد و صنایع عمده حدود ۱۷ درصد گاز بیشتری را نسبت به پارسال مصرف کردند.

سهم ۴۰ درصدی نیروگاه ها از گاز اخبار

به گزارش فولادبان، محمدرضا کوشکی با اشاره به میزان مصرف گاز در کشور گفت: دیروز میزان مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع عمده به عدد ۵۴۵ میلیون مترمکعب رسید که نسبت به روز قبل حدود ۵ درصد افزایش مصرف داشته است.
رئیس مرکز راهبری گاز کشور افزود: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، از فردا موج جدید سرما وارد کشور می‌شود و شاهد کاهش دما و افزایش مصرف گاز خواهیم بود.
وی بیان کرد: میانگین مصرف گاز بخش خانگی در دی‌ماه امسال حدود ۵۳۵ میلیون مترمکعب بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به دلیل افزایش محسوس دما میزان مصرف کمتری را در کشور شاهد بودیم.
کوشکی ادامه داد: امسال با کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز نسبت به سال قبل، توانستیم سهم بخش‌های صنعتی و نیروگاهی را افزایش دهیم. نیروگاه‌ها در دی‌ماه امسال حدود ۴۰ درصد و صنایع عمده حدود ۱۷ درصد گاز بیشتری را نسبت به سال گذشته مصرف کردند.
رئیس مرکز راهبری گاز کشور گفت: باتوجه به آنکه هفته آینده کاهش دما را خواهیم داشت و به تبع میزان مصرف گاز هم افزایش می‌یابد، طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته میزان مصرف گاز معادل ۱۰۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد و از هموطنان درخواست می‌کنیم مصرف گاز را به ویژه در بخش‌های عمومی، تجاری مدیریت کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors