جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 آذر 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیشنهاد ارزان‌تر میلگردهای ایرانی، عراقی‌ها را عقب نزد

تولیدکنندگان میلگرد عراقی توانستند قیمت‌های پیشنهادی خود را برای مشتریان محلی ثابت نگه‌دارند

پیشنهاد ارزان‌تر میلگردهای ایرانی، عراقی‌ها را عقب نزد اخبار

به گزارش فولادبان، به نقل از مجله جهانی متال‌اکسپرت (Metal Expert)، تولیدکنندگان میلگرد عراقی درحالی توانستند قیمت‌های پیشنهادی خود را برای مشتریان محلی ثابت نگه‌دارند که قیمت‌های ارزان‌تر رقیب اصلی‌شان، تولیدکنندگان ایرانی، تاثیر منفی روی قیمت میلگردهای عراقی نداشت. بارش باران و کاهش فعالیت ساخت و ساز، تأمین‌کنندگان داخلی عراق را با چالش مواجه کرده‌است. برخی کارخانه‌ها تقاضای بازار را مناسب ارزیابی می‌کنند، در حالی که اکثریت از کاهش تقاضا گله دارند.
تولیدکنندگان بر پایه کوره قوس الکتریکی (EAF) میلگرد را با قیمت ۶۵۰-۷۳۰ دلار بر تن پیشنهاد می‌دهند، که در سه هفته اخیر بدون تغییر بوده است. تولیدکنندگان میلگردی که برای تولید از بیلت خارجی استفاده می‌کنند، قیمت‌های خود را ۲۰ دلار بر تن افزایش دادند و به ۶۱۰ دلار بر تن رساندند. این افزایش، سطح قیمت‌ها را به اوایل ماه نوامبر(آبان) بازگردانده‌است. کارخانه‌های بصره نیز همچنان میلگرد را با قیمت ۵۹۰ دلار بر تن و بدون تغییر از اوایل ماه نوامبر پیشنهاد می‌دهند. کارخانه‌هایی که از کوره‌های القایی برقی استفاده می‌کنند، همچنان میلگرد خود را در بازه ۵۷۵ تا۵۹۰ دلار بر تن به فروش می‌رسانند.
تولیدکنندگان ایرانی اما قیمت محصولات خود را تا ۴۴۵-۴۵۵ دلار بر تن نسبت به گذشته کاهش داده‌اند که رقمی درحدود ۴۶۰-۴۷۰ دلار بر تن داشت. محصولات ترکیه‌ای اما به‌دنبال رشد اخیر قیمت قراضه، تا ۶۰۵-۶۳۰ دلار بر تن جهش داشته‌اند که پیش از این با قیمت ۵۷۵-۵۹۵ دلار بر تن قبلی در اسکندرون معامله می‌شدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors