Please use a valid API Key بورس تهران با رنگ سبز به استقبال آذرماه رفت/ رشد 2 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – چهارشنبه یکم آذر ماه؛

بورس تهران با رنگ سبز به استقبال آذرماه رفت/ رشد 2 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز یکم آذر 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بورس تهران در آخرین روز کاری هفته توانست معاملات خوبی را سپری کند و با رنگ سبز خود به استقبال آخرین ماه پاییز رفت. بر همین اساس، گروه‌های انبوه‌سازی، خودرو و فلزات اساسی برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را به ثبت رساندند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات پنجمین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 2 هزار و 236 واحد رشد داشت و به 2 میلیون و 22 هزار و 390 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 2 هزار و 731 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 706 هزار و 275 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 2 هزار و 137 واحدی، رقم یک میلیون و 509 هزار و 694 واحد را نشان داد.

نمادهای «نوری»،«وبملت»،«شپنا»،«فارس»،«فولاد»،«شپدیس»و«ذوب» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «غشصفا»،«تکمبا»،«ولکار»،«وتوس»و«وبهمن» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «تکشا»،«سدشت»،«غدشت»،«غبهنوش»و«کگاز» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors