جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 19 مهر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

صنایع فولادی و معدنی به اقتصاد دیجیتال ورود کنند

مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: صنایع معدنی و فولادی باید با هماهنگی و همکاری‌های بین المللی در اقتصاد دیجیتال ورود کنند و تجارب و فناوری‌های جهانی در این عرصه بهره مند شوند.

صنایع فولادی و معدنی به اقتصاد دیجیتال ورود کنند عینک فولادی

به گزارش فولادبان، سید مهدی حاتمیان در نخستین همایش بین المللی تحول دیجیتال در صنعت فولاد، معدن و صنایع معدنی اظهار داشت: ورود به اقتصاد دیجیتال تحول آفرین است که نیاز است بخش‌های اقتصادی کشور در این عرصه حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در اقتصاد دیجیتال باید به سهم ۱۰ درصدی دست یابیم گفت: نیاز است تا به بخش هوشمندسازی در اقتصاد دیجیتال تا افق ۱۴۱۰ دست یابیم تا محصولات بومی تولید شود.

مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه افزود: مدل رشد بخش معدن نسبت به سایر بخش ها با رشد ۱۳ درصدی در برنامه هفتم مطرح شده است این امر با ظهور فناوری های نو و دیجیتال سازی اقتصاد محقق خواهد شد.

حاتمیان با اشاره به نقش زیست بومی و راهبردی ارتباطات و فناوری ارتباطات در بخش های اقتصادی کشور گفت: رشد فراگیر اقتصاد دیجیتال نوعی از رشد اقتصادی است که منجر به افزایش سطح رفاه، ایمنی بر خط و توسعه فناورهای در اقتصاد کشور می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش‌های مختلف اقتصادی در سطح جهانی به موضوع دیجیتالی اقتصادی پرداخته و با تامین زیرساخت‌های فناوری، افزایش ارزش افزوده و کاهش هزینه‌ها رقم خورده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors