گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – شنبه 15 مهر ماه؛

قرمزپوشی بورس تهران در آغاز معاملات هفته/ شاخص فلزات 6 هزار واحد افت کرد

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 15 مهر 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار سرمایه از زمان آغاز معاملات اولین روز هفته در مدار منفی قرار گرفت که به نظر می‌رسد این وضعیت به دلیل افزایش قیمت دلار در بازار آزاد است. البته با توجه به روند ثبت شده در پایان معاملات، شاخص هم‌وزن از وضعیت بهتری نسبت به شاخص کل برخوردار است. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات اولین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 16 هزار و 864 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 52 هزار و 885 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 6 هزار و 710 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 709 هزار و 269 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 5 هزار و 923 واحدی، رقم یک میلیون و 518 هزار و 736 واحد را نشان داد.

نمادهای «شپنا»،«شبندر»،«شتران»،«اخابر»،«فارس»،«خودرو»و«وتجارت» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «حتاید»،«حپترو»،«سصفها»،«ولغدر»و«سشرق» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «فپنتا»،«سیلام»،«آسیاتک»،«کطبس»و«وتوس» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *