Please use a valid API Key گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته نامتعادل قیمت‌ها در بازار - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته نامتعادل قیمت‌ها در بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر نشان می دهد معاملات در آغاز این هفته به صورت نامتعادل انجام شد و همین روند تا پایان هفته ادامه یافت به طوری که در این هفته بورس فلزات لندن در روزهای مختلف هم افزایش و هم کاهش را تجربه کرد.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 04 سپتامبر

در معاملات روز دو‌شنبه 04 سپتامبر2023، ( چهاردهم شهریور 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش یک دلار ( رشد ۰٫۰۵ درصدی) و با قیمت ۵۶۲ دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۵۵۹ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، با افزایش نیم دلاری دلاری ( رشد ۰٫۰۷ درصدی) به فروش رسید.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش یک دلاری (رشد ۰٫۳ درصدی) نسبت به روز قبل با قیمت ۳۷۵ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با ۱٫۵ دلار افت قیمتی و کاهش ۰٫۲ درصدی با نرخ ۳۷۳ دلار به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا هم با کاهش ۹ دلاری و (افت ۱٫۵ درصدی) با نرخ ۷۵۰ دلار منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۶٫۵ دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۵۹ دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش ۲٫۱ درصدی دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته نامتعادل قیمت‌ها در بازار اخبار

ریز معاملات روزچهارشنبه 06 سپتامبر

در معاملات روز چهارشنبه 06 سپتامبر2023، ( شانزدهم شهریور 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش یک دلار ( رشد ۰٫۰۵ درصدی) و با قیمت ۵۶٣ دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۵۶۰ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، با افزایش یک دلاری ( رشد ۰٫۰۷ درصدی) به فروش رسید.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ٣ دلاری (رشد ١.٢ درصدی) نسبت به روز قبل با قیمت ٣٧٨ به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با ۱٫۵ دلار رشد قیمتی افزایش ۰٫۲ درصدی با نرخ ٣٧۴ دلار و ۵٠ سنت به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر با نرخ ۷۵۰ دلار منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۶٫۵ دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۶۵ دلار و ۵٠ سنت به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش ۲٫۱ درصدی دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته نامتعادل قیمت‌ها در بازار اخبار

ریز معاملات روز جمعه 08 سپتامبر

در معاملات روز جمعه 08 سپتامبر 2023، ( هفدهم شهریور 1402)،  قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش ۲ دلار ( افت ۰٫۳ درصدی) و با قیمت ۵۶۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۵۶۰ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، با افزایش یک دلاری ( رشد۰٫۱ درصدی) به فروش رسید.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۵ دلاری (رشد ۱٫۳ درصدی) نسبت به روز قبل با قیمت ۳۸۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با ۴ دلار رشد قیمتی افزایش یک درصدی با نرخ ۳۷۷ دلار به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با نرخ ۷۳۶ دلار و ۵۰ سنت و کاهش ۱۳ دلار و ۵۰ سنتی منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۱۷ دلار افت قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۴۴ دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش ۳ درصدی دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته نامتعادل قیمت‌ها در بازار اخبار

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors