جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 02 شهریور 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ابراز شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ روند فعلی بورس تهران در هفته آینده ادامه خواهد داشت

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به وضعیت بورس تهران می‌توان گفت از لحاظ تکنیکالی، فاندامنتالی و مطالعه رفتار سهامداران نشانه‌های خروج از روند فعلی بازار مشاهده نمی‌شود.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ روند فعلی بورس تهران در هفته آینده ادامه خواهد داشت اخبار

مریم محبی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه اظهارداشت: با توجه به وضعیت بورس تهران می‌توان گفت از لحاظ تکنیکالی، فاندامنتالی و مطالعه رفتار سهامداران نشانه‌های خروج از روند فعلی بازار مشاهده نمی‌شود. در واقع، روند فعلی بازار سرمایه یک شیب نزولی است و به نظر می‌رسد تا مهیا شدن شرایطی، همین منوال را ادامه دهد.

وی با اشاره به جریان ارزش معاملات و عرضه و تقاضا در بازار سهام گفت: در حال حاضر هر قدر که ارزش معاملات ثبات بیشتری داشته باشد، می‌توان به بهبود روند بورس امیدوار شد. البته اگرچه معاملات این هفته خیلی تعریفی نداشت اما آخرین روز معاملاتی هفته را با بازگشت خریداران به میدان و برتری تقاضا بر عرضه پشت سر گذاشتیم.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: برتری تقاضا بر عرضه در آخرین روز معاملاتی هفته، به گونه‌‎ای بود که بازار در روند معاملات منفی در حال درجا زدن بود و در انتهای زمان معاملات، ناگهان وضعیت تغییر کرد و بر همین اساس، خریداران تقاضای جدیدی وارد بازار کردند.

محبی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود در بازار سرمایه، به نظر می‌رسد در صورتی که خریداران به میزان کم به صورت متداوم و با ثبات در بازار فعال باشند، می‌توانیم انتظار افزایش میزان و حجم معاملات را داشته باشیم. البته حجم معاملات فعلی به نسبت ابتدای سال قابل توجه و قابل قبول نیست اما ثبات در بازار می‌تواند معاملات را به شرایط ابتدایی سال بازگرداند.

 

 

تلگرامی

مریم محبی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه گفت: برتری تقاضا بر عرضه در آخرین روز معاملاتی هفته، به گونه‌‎ای بود که بازار در روند معاملات منفی در حال درجا زدن بود و در انتهای زمان معاملات، ناگهان وضعیت تغییر کرد و بر همین اساس، خریداران تقاضای جدیدی وارد بازار کردند.

با توجه به شرایط موجود در بازار سرمایه، به نظر می‌رسد در صورتی که خریداران به میزان کم به صورت متداوم و با ثبات در بازار فعال باشند، می‌توانیم انتظار افزایش میزان و حجم معاملات را داشته باشیم. البته حجم معاملات فعلی به نسبت ابتدای سال قابل توجه و قابل قبول نیست اما ثبات در بازار می‌تواند معاملات را به شرایط ابتدایی سال بازگرداند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors