جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 مرداد 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته تثبیت قیمت دلار، طلا و سکه در بازار آزاد

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته تثبیت قیمت دلار، طلا و سکه در بازار آزاد اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در کانال 49 تا 50 هزار تومان در چرخش بود. در همین حال، سکه امامی با افزایش و کاهش‌های نامحسوس در بازار از 28 میلیون تا 29 میلیون تومان معامله شد. طلا 18 عیار هم با تاثیر از نرخ طلا و دلار در حول محور 2 میلیون و 300 هزار تومان باقی ماند.

ریز معاملات روز شنبه 14 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۱۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۰۳ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۴۷۵ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۳ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۷۳ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 15 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه حول و حوش ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۸۵۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۰۳ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۵۴ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش یک هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۶۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۲ دلار (روز گذشته) معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 16 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۶۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۵۴۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۰۳ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۱۰۴ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش یک هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۶۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۳۶ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 17 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۴۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۳۲۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۴۴ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۱۵۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش یک هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۴۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۸ دلار معامله شد.

  ریز معاملات روز چهارشنبه 18 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه،حول و حوش ۴۹ هزار و ۵۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۴۶۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۳۵۶ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۸۹ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۴ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۵۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۳ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه  19 مرداد ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors