جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 تیر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – چهارشنبه 21 تیر ماه؛

شاخص کل کانال 2 میلیون و 100 هزار واحدی را از دست داد/ ریزش 36 هزار واحدی شاخص فلزات در پایان معاملات

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 21 تیر 1402 گزارش می‌دهد.

شاخص کل کانال 2 میلیون و 100 هزار واحدی را از دست داد/ ریزش 36 هزار واحدی شاخص فلزات در پایان معاملات اخبار بورس اوراق بهادار, شاخص فلزات اساسی

به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار سرمایه پایان هفته خود را با رنگ قرمز پررنگی به پایان رساند و به نظر می‌رسد بازار همچنان در حال از دست دادن اعتماد سهامداران است. در این راستا، امروز ارزش کل بازار بورس در پایان معاملات 14 هزار و 554 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 7 هزار و 80 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندو‌های قابل معامله سهامی است. همچنین 49 درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود.

همچنین گروه‌های خودرو، بانک‌ها و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معامله 590 میلیارد تومان، 302 میلیارد تومان و 282 میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را به ثبت رساندند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات پنجمین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 56 هزار و 949 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 71 هزار و 429 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 21 هزار و 872 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 724 هزار و 716 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 36 هزار و 493 واحدی، رقم یک میلیون و 478 هزار و 956 واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«فارس»،«شپنا»،«فملی»،«کگل»،«شستا»و«شبندر» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «ثامان»،«چافست»،«کسعدی»،«کماسه»و«لابسا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «بنیرو»،«شیراز»،«خزر»،«وبوعلی»و«وسینا» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors