جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگوی فعال فولادی با فولادبان بعنوان شد؛

قطعی‌های برق در شهرک‌های صنعتی با اخطار قبلی آغاز شد/ منفعت دولت در فروش دلارهای صادراتی فولاد با دلار نیمایی

یک فعال فولادی گفت: دولت‌ها در طول سال‌های گذشته نتوانستند زیرساخت‌های صنعت برق را مهیا کنند و دولت سیزدهم نیز در چند سال اخیر محدودیت‌ها را عمدتاً به صنایع منتقل کرده است.

قطعی‌های برق در شهرک‌های صنعتی با اخطار قبلی آغاز شد/ منفعت دولت در فروش دلارهای صادراتی فولاد با دلار نیمایی اخبار

امین امینی در گفتگو با فولادبان با اشره به وضعیت برق صنعت فولاد در تابستان، اظهارداشت: دولت‌ها در طول سال‌های گذشته نتوانستند زیرساخت‌های صنعت برق را مهیا کنند به طوری که دولت سیزدهم نیز در چند سال اخیر محدودیت‌ها را عمدتاً به صنایع منتقل کرده است.

وی گفت: اگرچه در شرایط کنونی اعمال این محدودیت‌ها برای صنعت امری ناگزیر محسوب می‌شود اما این اتفاق باید با هماهنگی و تعامل صنایع اتفاق بیفتد و حتی خسارت وارده به صنعت نیز باید پرداخت شود.

امینی اضافه کرد: همچنین در چند هفته اخیر برق شهرک‌های صنعتی زیادی قطع شده که شهرک صنعتی خیرآباد واقع در استان اراک نیر از این قضیه مستثنی نبوده است. البته این قطعی‌ها با اخطار قبلی صورت گرفته و در این شهرک براساس اخطارهای صادرشده، هر هفته روزهای شنبه برق شهرک قطع می‌شود.

این فعال فولادی با اشاره به فروش دلارهای صادراتی فولاد با دلار نیمایی، تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور، قطعاً فروش دلارهای صادراتی فولاد با دلار نیمایی به نفع دولت خواهد بود و بر همین اساس، فولادی‌ها ترغیبی به صادرات ندارند، چرا که منفعتی برای صادرکنندگان این حوزه نخواهد داشت.

امینی تصریح کرد: چنین عملکردی برای ارزآوری کشور و تولیدکننده فولادی نه تنها سود و منفعتی ندارد بلکه باعث ضرر و زیان می‌شود. البته در این میان، اگر فولادسازان بتوانند میلگردهای خود را صادر کنند، تا حدودی جلوی ضرر خود را خواهند گرفت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors