در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ هفته آتی در بورس آرامش برقرار خواهد بود

یک کارشناس بازار سرمایه می گوید: کلیت بازار در هفته جاری منفی بود به گونه‌ای که برخی سهم‌ها ریزش سنگین تری داشتند و برخی دیگر بیشتر درجا زدند.

محمدباقر خادمی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه اظهارداشت: بازار در ماه‌های گذشته روند صعودی قابل قبولی را تجربه کرد اما همیشه در روندهای صعودی بلندمدت، بازار بورس به اصلاح نیاز دارد و اصلاحات اخیر در معاملات، کاملا طبیعی بود.

وی گفت: از نظر قیمتی در کلیت بازار بسیاری از سهم‌ها اصلاح خود را انجام دادند اما از نظر زمانی به تدریج به پایان زمان اصلاح نزدیک می‌شویم و بر همین اساس، به نظر می‌رسد تا دو هفته آینده اصلاح زمانی نیز انجام شود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: کلیت بازار در هفته جاری منفی بود به گونه‌ای که برخی سهم‌ها ریزش سنگین تری داشتند و برخی دیگر بیشتر درجا زدند.

خادمی با اشاره به به تعطیلی چند روزه در هفته آینده اظهار کرد: بازار سرمایه به دلیل تعطیلات هفته آتی، روند شارپ و قدرتمندی از لحاظ منفی یا مثبت بودن نخواهد داشت. البته با توجه به اینکه به پایان اصلاح زمانی نزدیک می‌شویم، انتظار می‌رود تحرکاتی در برخی صنایع به وجود بیاید. به صورت کلی، می‌توان گفت هفته آینده بورس تهران در روند آرامی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *