جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 اردیبهشت 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اعلام کرد:

تعطیلی یک شیفتی صنایع کوچک در طول هفته در تابستان/ رشد ۶ درصدی مصرف برق و ادامه ناترازی در تولید

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: صنایع کوچک ملزم هستند یک شیفت کاری در هفته از ساعت ۱۱ صبح شروع تا ۱۱ شب، برای مدیریت مصرف برق با وزارت نیرو همراهی کنند.

تعطیلی یک شیفتی صنایع کوچک در طول هفته در تابستان/ رشد ۶ درصدی مصرف برق و ادامه ناترازی در تولید اخبار

به گزارش فولادبان، حمیدرضا پیرپیران گفت: در ادامه مصوبه سال گذشته که امسال هم با ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری به همه استان‌ها ابلاغ شد‏، مصوبه سال گذشته باید به صورت جامع و کامل اجرایی شود در صنایع کوچک و صنایع داخل شهرک‌ها و خارج از شهرک‌ها که به عنوان صنایع غیر انرژی بر محسوب می‌شوند، یک شیفت کاری در روز‌های کاری هفته همراهی با وزارت نیرو داشته باشند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: براساس مصوبه هیات دولت برای مدیریت مصرف برق در سال ۱۴۰۱‏‏ آورده شده که با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و صمت برنامه همکاری صنایع تنظیم و تدوین و به صنایع ابلاغ شود که بلافاصله بعد از گذر از پیک ۱۴۰۱ هم جلسات داخلی وزارت نیرو با محوریت وزیر نیرو شروع شد.

وی ادامه داد: این صنایع بعد از پیک شب می‌توانند مصرف خودشان را داشته باشند که همه همراهی‌ها بین دو تا وزارتخانه‌های نیرو و صمت اتفاق افتاده تا مشکل خاصی را برای صنایع ایجاد نشود.

پیرپیران با بیان اینکه در آستانه ورود به پیک مصرف برق کشور هستیم گفت: هر ساله تعداد مشترکان برق وزارت نیرو افزایش می یابد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ادامه داد: پیرو خاموشی‌های گسترده در سال ۱۴۰۰ به دلیل ناترازی بین مصرف و تولید، هیات دولت در اردیبهشت ماه سال گذشته مصوبه‌ای را به تصویب رساندند که بر اساس آن، همه ارگان ها، نهاد‌ها، سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها مکلف به پیروی از دستورات دیسپاچینگ ملی و مرکز کنترل شبکه برق کشور هستند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، استانداران کشور مکلف هستند که کارگروه‌های استانی را با هدف مدیریت تقاضا و مصرف تشکیل دهند و برای کنترل پیک مصرف برق با دیسپاچینگ ملی کشور همراه شوند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors