جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 اردیبهشت 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن/ هفته ناآرام قیمت‌ها در بورس فلزات

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن/ هفته ناآرام قیمت‌ها در بورس فلزات اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، از هفته ناآرام قیمت‌ها در بورس فلزات حکایت دارد. با این وجود، قیمت ورق گرم آمریکا با ثبات نسبی همراه بود.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روزسه‌شنبه 09 مه

در معاملات روز سه‌شنبه 09 مه 2023، ( نوزدهم اردیبهشت 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش ۱۶ دلاری نسبت به آخرین روز معاملات (افت ۰٫۸ درصدی)، با قیمت ۵۸۹ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۱۰ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به معاملات روز ۳ مه، کاهش ۱۲٫۵ دلاری ( افت ۱٫۲ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۱۵ دلاری، نسبت به آخرین روز معاملات ( افت ۰٫۱ درصدی) با قیمت ۳۶۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افت ۲۰ دلاری و با نرخ ۳۷۰ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از کاهش ۰٫۷ درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز با ۲۶ دلار کاهش قیمت ( افت ۰٫۲ درصدی) نسبت به معاملات روز ۳ مه، با نرخ یک هزار و ۱۳۳ دلار و ۴ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۳ دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۷۵ دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افزایش ۰٫۱ درصدی دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن/ هفته ناآرام قیمت‌ها در بورس فلزات اخبار

ریز معاملات روز چهار‌شنبه 10 مه

در معاملات روز چهار‌شنبه 10 مه 2023، ( بیستم اردیبهشت 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۲۱ دلاری نسبت به روز قبل (رشد ۰٫۴ درصدی)، با قیمت ۶۱۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۱۵ دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۵ دلاری (رشد ۰٫۱ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۱۵٫۵ دلاری نسبت به روز قبل (رشد ۱٫۸ درصدی) با قیمت ۳۷۵ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۳۸۱ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ، افزایش ۱۱ دلاری ( رشد ۰٫۲ درصدی ) را نشان می‌دهد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با کاهش ۳ دلار و ۶۹ سنت (افت ۱٫۱ درصدی) با نرخ یک‌هزار و ۱۲۹ دلار و ۳۵ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ ۵۷۱ دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افت ۴ دلاری ( کاهش ۰٫۷ درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن/ هفته ناآرام قیمت‌ها در بورس فلزات اخبار

ریز معاملات روز جمعه 12 مه

در معاملات روز جمعه 12 مه 2023، (بیست و دوم اردیبهشت 1402)،  قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۳ دلاری نسبت به روز قبل (رشد ۰٫۰۸ درصدی)، با قیمت ۶۱۳ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۲۱ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۶ دلاری ( رشد ۱٫۲ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۵٫۵ دلاری، نسبت به روز قبل ( افت ۰٫۱ درصدی) با قیمت ۳۷۰ دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افت ۲٫۵ دلاری و با نرخ ۳۷۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که نشان از (کاهش ۰٫۷ درصدی) دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر و با نرخ یک هزار و ۱۲۹ دلار و ۳۵ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۴ دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۷۵ دلار به ازای هر تن معامله شد که نشان از افزایش (۰٫۱ درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن/ هفته ناآرام قیمت‌ها در بورس فلزات اخبار

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors