جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار بازار سرمایه داخل 22 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ بورس به‌زودی از محدوده 2 میلیون و 500 هزار واحدی عبور خواهد کرد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: از روز شنبه هفته آینده میل به خرید در سهامداران و سرمایه‌گذاران به وجود می‌آید که البته شاید کمی در روند منفی قرار بگیرد؛ اما پس از آن مثبت خواهد شد.

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ بورس به‌زودی از محدوده 2 میلیون و 500 هزار واحدی عبور خواهد کرد اخبار بازار سرمایه داخل آینده بازار فولاد

محمدرضا ترابی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: در چند هفته اخیر، فعالان تا حدودی انتظار استراحت و اصلاح برای بازار داشتند اما نه در حدی که یک افت 125 هزار واحدی را تجربه کند. البته از دلایل این اتفاق شوکه‌کننده را می‌توان شایعاتی مبنی بر افزایش میل به عرضه توسط شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران و کندشدن سرعت رشد بورس نام برد.

وی گفت: روز چهارشنبه نشانه‌هایی وجود داشت که برای بسیاری از افراد پس از ریزش‌های شدید، بازار سرمایه جذاب شد.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: کسانی که در دو روز ریزش بورس خریدار سهام بودند، توانستند در آخرین روز معاملاتی هفته سود شناسایی کنند. همچنین با توجه به شرایط، به نظر می‌رسد بازار روز 20 اردیبهشت ماه به جایی رسید که دیگر احتمال کاهش بیش از این محدوده را تجربه نخواهد کرد.

به گفته ترابی، از روز شنبه هفته آینده میل به خرید در سهامداران و سرمایه‌گذاران به وجود می‌آید که البته شاید کمی در روند منفی قرار بگیرد اما پس از آن مثبت خواهد شد.

وی با اشاره به تسهیل دوند افزایشی بورس تهران با کمک رشد دلار، گفت: فعلاً 2 میلیون و 500 هزار واحد مقاومت اصلی شاخص کل محسوب می‌شود و زمانی که مجدداً به این محدوده برسد، احتمال دست به دست شدن سهام وجود دارد. در این راستا، رشد دلار نیز می‌تواند در گذر از این محدوده به بورس کمک کند.

این کارشناس بورسی در پایان اظهارداشت: در حال حاضر سقف بازار را می‌توان 2 میلیون و 500 هزار واحدی دانست. در این میان، تا زمانی که گزارشات شرکت‌ها به خصوص فلزات، برخی پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها که مثبت هستند، منتشر شوند و در این صورت، روند رو به بالایی را برای بورس شاهد خواهیم بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors