گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته ریزش قیمت‌ها در بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، حکایت از هفته ریزش قیمت‌ها در معاملات بورس فلزات دارد.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 03 آوریل

در معاملات روز دوشنبه 03 آوریل 2023، (چهاردهم فروردین 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش 5 دلاری، ( افت 0.7 درصدی)، با قیمت 679 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 682 دلار ، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به آخرین روز معاملات، کاهش 41 دلاری، ( افت 5.6 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش 8 دلاری، (افت 1.8 درصدی) با قیمت 435 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 445 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به معاملات روز 29 مارس، از افت 8.5 دلاری ( کاهش 1٫8 درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز با افزایش 22 دلار و 17 سنت، ( رشد 1.9 درصدی) با قیمت یک هزار و 160 دلار، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با کاهش 28.5 دلاری،( افت 0.4 درصدی) با نرخ 633 دلار، به ازای هر تن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته ریزش قیمت‌ها در بازار اخبار

ریز معاملات روز سه‌‌شنبه 04 آوریل

در معاملات روز سه‌شنبه 04 آوریل 2023، (پانزدهم فروردین 1402) قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش 0.5 دلاری نسبت به روز قبل (افت 0.07 درصدی)، با قیمت 678 دلار و 50 سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 678 دلار و 50 سنت، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش 3.5 دلاری، (افت 0.5 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش 8 دلار، نسبت به روز قبل (افت 1.8 درصدی) با قیمت 427 دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 437 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از افت 8 دلاری، (کاهش 1.7 درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز با نرخ یک هزار و 175 دلارمنعقد شد که نسبت به روز قبل خود از رشد 15 دلاری ( رشد 1.2 درصدی) حکایت دارد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ 640 دلار به ازای هر تن معامله شد که نشان از رشد 7 دلاری، (افزایش 1.1 درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته ریزش قیمت‌ها در بازار اخبار

ریز معاملات روز چهار‌‌شنبه 05 آوریل

در معاملات روز چهارشنبه 05 آوریل 2023، (شانزدهم فروردین 1402)، ، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش 6.5 دلاری نسبت به روز قبل ( رشد 0.9 درصدی)، با قیمت 685 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 688 دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش 9.5 دلاری ، (رشد 1.4 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش 5 دلاری، نسبت به روز قبل (رشد 1.1 درصدی) با قیمت 432 دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 435 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از کاهش 2 دلاری، (افت 0.4 درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز بدون تغییر ب قیمت یک هزار و 175 دلار منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ 632 دلار به ازای هر تن معامله شد که نشان از افت 8 دلار، (کاهش 1.2 درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته ریزش قیمت‌ها در بازار اخبار

ریز معاملات روز جمعه 07 آوریل

در معاملات روز جمعه 07 آوریل 2023، (هجدهم فروردین 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش ۲۰ دلاری، ( افت ۲٫۹ درصدی)، با قیمت ۶۶۵ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۷۴ دلار ، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به آخرین روز معاملات، کاهش ۱۴ دلاری، ( افت ۲٫۰۳ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۲ دلاری، (افت ۰٫۴ درصدی) با قیمت ۴۳۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۲۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به معاملات روز ۶ آوریل، از افت ۶٫۵ دلاری ( کاهش ۱٫۴ درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر با قیمت یک هزار و ۱۷۵ دلار، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با کاهش ۶ دلاری،( افت ۰٫۹ درصدی) با نرخ ۶۲۶ دلار، به ازای هر تن معامله شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *