­نماینده‌ دولت در نهضت احیای واحد‌های اقتصادی اعلام کرد:

احیای ۴۲۰۰ واحد صعتی، کشاورزی، خدماتی و معدنی در سال ۱۴۰۱

­نماینده‌ دولت در نهضت احیای واحد‌های اقتصادی گفت: احیای بیش از ۴۲۰۰ واحد صنعتی، کشاورزی، خدماتی و معدنی از ابتدای سال ۱۴۰۱ در نهضت احیای واحد‌های اقتصادی رقم خورد، که این میزان احیا بیش از ۱۰۰ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش فولادبان، محمد حسین مدنی اظهارداشت: سرمایه احیا شده بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان بوده که همه با همکاری ۱۵ دستگاه، نهاد و احیاگران مختلفی که در این حوزه فعالیت می‌کردند، رقم خورد.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌هایی که دولت سیزدهم دنبال می‌کرد، بحث سرمایه گذاری در بخش صنعت و اقتصاد بود، گفت: یکی از راهکارها، احیای سرمایه‌های غیر فعال و نیمه فعال در بخش‌های مختلف کشور بود.

مدنی اضافه کرد: در کشور تعداد بسیار بالایی از واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل وجود دارد که بخشی از آن‌ها با سرمایه‌های اندکی احیا می‌شد.

­نماینده‌ی دولت در نهضت احیای واحد‌های اقتصادی گفت: در یک سال اخیر، یک شبکه‌ ۲ هزار و ۹۰۰ نفری احیاگر در کشور شناسایی شد. این احیاگران با منابع و سرمایه‌ای که دارند، با ابزار‌هایی که ایجاد کردند، مثل صندوق‌های سرمایه گذاری خصوصی، به کمک واحد‌های غیر فعال و نیمه فعال آمدند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *