گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته ریزش نرخ مقاطع مهم فولادی

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، از آغاز معاملات با کاهش قیمت در این بازار حکایت دارد البته در ادامه معاملات هفته، بازار با رشد نامحسوسی مواجه شد.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 13 فوریه

در معاملات روز دو‌شنبه 13 فوریه 2023، (بیست و چهارم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش ۵ دلاری نسبت به روز قبل ( کاهش ۰٫۶ درصدی)، با قیمت ۷۲۳ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۷۰۹ دلار و ۵۰ سنت، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۲٫۵ دلاری، (رشد ۰٫۳ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۶ دلاری، نسبت به روز قبل (افت ۱٫۳ درصدی) با قیمت ۴۳۱ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۲۷ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از افت ۳ دلاری (کاهش ۰٫۶ درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر و با قیمت ۸۱۴ دلار و ۲۵ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ ۶۴۴ دلار، به ازای هر تن معامله شد که نشان از رشد یک دلاری (افزایش ۰٫۱ درصدی) دارد.

 

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته ریزش نرخ مقاطع مهم فولادی اخبار

ریز معاملات روز سه‌شنبه 14 فوریه

در معاملات روز سه‌شنبه 14 فوریه 2023، (بیست و پنجم بهمن ماه  ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با ۶٫۵ دلار کاهش ( افت ۰٫۸ درصدی )، با قیمت ۷۱۷ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۷۰۷ دلار ، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش ۲٫۵ دلاری، (افت ۰٫۳ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۷ دلار، (افت ۱٫۶ درصدی) با قیمت ۴۲۴ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول نیز با افت ۵ دلاری (کاهش ۱٫۱ درصدی )، با نرخ ۴۲۲ دلار به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر و با نرخ ۸۱۴ دلار و ۲۵ سنت، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین، با نرخ ۶۴۵ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معامله شد که نشان از رشد ۱٫۵ دلاری، (افزایش ۰٫۲ درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته ریزش نرخ مقاطع مهم فولادی اخبار

ریز معاملات روز چهارشنبه 15 فوریه

در معاملات روز چهار‌شنبه 15 فوریه 2023، (بیست و ششم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۶٫۵ دلاری نسبت به روز قبل (رشد ۰٫۹ درصدی)، با قیمت ۷۲۳ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۷۱۰ دلارو ۵۰ سنت، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۳٫۵ دلاری، (رشد ۰٫۴ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۴٫۵ دلار، نسبت به روز قبل (رشد ۱٫۰ درصدی) با قیمت ۴۲۸ دلار و ۵۰ سنت، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۲۱ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از افت ۰٫۵ دلاری، (کاهش ۰٫۱ درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز با نرخ ۸۱۹ دلار و ۷۵ سنت منعقد شد که نسبت به روز قبل خود از رشد ۵ دلار و ۵۰ سنتی ( رشد ۰٫۶ درصدی) حکایت دارد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ ۶۴۴ دلاربه ازای هر تن معامله شد که نشان از افت ۱٫۵ دلاری، (کاهش ۰٫۲ درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ هفته ریزش نرخ مقاطع مهم فولادی اخبار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *