گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ از ریزش نرخ مقاطع مهم فولادی تا صعود ورق گرم

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت ازشروع معاملات مقاطع فولادی با کاهش قیمت درابتدای هفته را دارد. البته در ادامه این بازار با جهشی یکباره با افزایش قیمت مواجه شد و در این میان ورق گرم آمریکا به بیش از 800 دلار صعود کرد.

جزئیات معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 06 فوریه

در معاملات روز دو‌شنبه 06 فوریه 2023، (هفدهم بهمن ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش  ۵۷ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۹۸۸ یوآن به فروش رفت که افت ۱٫۴ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ هم در بازار بندر شانگ‌های با افت ۲۵ یوآنی و افت ۰٫۱ درصدی، بر رو ی نرخ ۱۶هزار و ۶۹۶ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۳۵ یوآن کاهش داشت و رقم ۴ هزار و ۴۸  یوآن را نشان می‌دهد که افت ۰٫۸ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۸۷ یوآنی و ۱٫۷ درصد افت، با نرخ ۴ هزار و ۷۸۳ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 07 فوریه

در معاملات روز سه‌شنبه 07 فوریه 2023، (هجدهم بهمن۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۱۱ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۹۷۷ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۰٫۲ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۳۲ یوآنی و کاهش ۰٫۱ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۶ هزار و ۶۶۴ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۱۱ یوآن کاهش یافت و به ۴ هزار و ۳۷  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افت ۰٫۲ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۲۴ یوآنی و ۰٫۲ درصد افت نسبت به روز قبل، با نرخ ۳ هزار و ۹۷۷ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 08 فوریه

در معاملات روز چهار‌شنبه 08 فوریه 2023، (نوزدهم بهمن ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۲۵ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۲ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۰٫۶ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۳۰ یوآنی وکاهش ۰٫۱ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۶ هزار و ۶۳۴ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۴۳ یوآن افزایش یافت و به ۴ هزار و ۸۰  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۱٫۰  درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۱۱  یوآنی و ۰٫۲ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۷۷۰ یوآن معامله شد.

 ریز معاملات روز پنجشنبه 09 فوریه

در معاملات روز پنجشنبه 09 فوریه 2023، (بیستم بهمن  ۱۴۰۱)،قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۴۵ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۴۷ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۱٫۱ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۳۷ یوآنی و کاهش ۰٫۲ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۶ هزار و ۵۹۷ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۴۹ یوآن افزایش یافت و به ۴ هزار و ۱۲۹ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۱٫۲ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۳۶ یوآنی و ۰٫۷ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۸۰۶ یوآن معامله شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *