جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 01 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نبود زیرساخت‌های توسعه و عدم تحقق 55 میلیون تن فولاد

یک فعال صنعت فولاد گفت: فراهم نبودن زیرساخت‌های توسعه فولاد در کشور، چشم انداز تحقق 55 میلیون تن فولادرا دور از انتظار کرده است.

نبود زیرساخت‌های توسعه و عدم تحقق 55 میلیون تن فولاد عینک فولادی

جهاندار شکری در گفتگو با فولادبان  درباره پیش بینی طرح 55 میلیون تنی تولید فولاد در برنامه های توسعه و جای خالی پیوست انرژی برای این طرح، اظهارداشت: زمانی که یک هواپیما خریداری می‌شود، محل فرود این هواپیما نمی تواند خیابان یا محل‌های سکونت مردم باشد و حتما باید برای فرود آن باید باند مخصوص فرودگاهی یا بعبارتی زیر ساخت آن آماده شده باشد.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های توسعه فولاد هم اکنون در کشور فراهم نیست، گفت: در شرایط حاضر صنعت فولاد کشور ابتدایی ترین زیر ساخت‌های لازم را ندارد، چگونه می توان صنعت فولاد را توسعه داد. برهمین اساس، باید چشم انداز مناسبی برای آینده صنعت فولاد داشته باشیم تا بتوانیم آن را توسعه بدهیم.

مدیرعامل ذوب‌آهن بیستون کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر اغلب تولید کنندگان  فولاد برای تامین انرژی برق و گاز خود مشکل دارند و نمی توانند با ظرفیت تولید بالای 70 تا 80 درصد تولید کنند ،حال چگونه می توانند چشم انداز تولید 55 میلیون تن فولاد را تا دو سال آینده داشته باشند.

شکری با بیان استمرار چالش انرژی برای صنایع گفت: صنعت فولاد تا زمانی که برای تامین انرژی با چالش مواجه باشند و اثرات کمبود انرژی بیشتر لمس شود، هرگونه توسعه ای بی معناست.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors