جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 30 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

روایت یک کارشناس از کسب روزی حلال در بازار فولاد/ نگذارید سرنوشت صنعت خودرو برای فولادی‌ها اتفاق بیفتد

یک فعال صنعت فولاد گفت: تولیدکننده باید با بهره گیری از انواع شیوه‌های فروش مانند بازار و بورس کالا و به روش‌های مختلف با چک، سفته، تهاتر محصولات و کالاهای تولیدی خود را به فروش برساند تا حیات واحد تولیدی خود را تضمین کند.

روایت یک کارشناس از کسب روزی حلال در بازار فولاد/ نگذارید سرنوشت صنعت خودرو برای فولادی‌ها اتفاق بیفتد عینک فولادی

جهاندار شکری در گفتگو با فولادبان  با اشاره به فروش تهاتری شمش و محصولات فولادی در بورس کالا اظهارداشت: زمانی که تولیدکننده یا فولادساز کالا یا محصولی مازاد تولید دارد، باید محصول و کالای خود را به هر طریقی که می تواند به فروش برساند.

وی، ادامه حیات واحدهای تولیدکننده را وابسته به فروش محصولات و کالاهای تولیدی عنوان کرد و گفت: هرنوع شیوه فروش و تجارت باید برای تولید کننده آزاد باشد و تولیدکننده بتواند از انواع شیوه‌های فروش مانند بازار و بورس کالا استفاده کند تا بتواند حیات واحد تولیدی خود را تضمین کند.

مدیرعامل ذوب‌آهن بیستون کرمانشاه، تصریح کرد: هرنوع روش فروش خوب است و هیچ ایرادی هم ندارد و باید فروش باشد تا در قابل کسب روزی حلال، کارگران و فعالان آن واحد تولیدی نیز معیشت خود را تامین کنند.

شکری با تاکید بر اینکه کارخانه باید کار کند، اظهارداشت: اگر کالایی مازاد وجود داردريال باید با چک ، سفته، تهاتر و هر کاری که لازم است، کارخانه دار محصول خود را تولید و به فروش برساند و این وظیفه تولید کننده است.

وی با انتقاد از شیوه های قیمت گذاری محصولات فولادی و دستوری بودن بازار، خاطرنشان کرد: تعیین قیمت و قیمت گذاری دستوری موجب ایجاد رانت و فساد مالی در حوزه صنعت فولاد خواهد شد و گویی سیاستگذاران تلاش دارند با دخالت‌های بی مورد،  صنعت فولاد را همانند صنعت خودرو کنند و این دخالت‌ها گریبانگیر این صنعت تا نابودی نهایی آن است.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors