لمس ارتفاع یک‌میلیون و 500 هزار واحدی شاخص کل/ ورود پول نتیجه داد

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 27 آذر ماه 1401 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز بازار سرمایه خلاف روند دیروز پیش رفت و رنگ سبز مهمان سهامداران بود تا معاملات بورس اوراق بهادار با روند صعودی به پایان برسد.

در همین حال، با وجود ورود پول و رشد چند درصدی اکثر نمادها، به واسطه رشد قیمت دلار نسبت به روز گذشته، 496 نماد مثبت و 133 نماد منفی حاصل معاملات امروز بودند. ارزش دلاری بازار سرمایه ایران در پایان معاملات روز یکشنبه معادل 252 میلیارد دلار شد.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات امروز 30  هزار و 308  واحد رشد داشت و به یک میلیون و 500 هزار و 241 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات 7 هزار و 483 واحد افزایش یافت و در ارتفاع  443 هزار و 961 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با رشد 28 هزار و 974  واحدی، رقم یک‌میلیون و 27 هزار و 533 واحد را نشان داد.

علاوه بر این، نمادهای «فارس»،«فولاد»،«فملی»،«وغدیر»،«نوری»و«شپنا»  بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند، ضمن اینکه نمادهای «واتی»،«وپترو»،«اخابر»،«پتابر»و«سشمال» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «وآذر»،«غآذر»،«قشکر»،«خمهر»و«خاذین» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *