جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 23 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نرخ صادرات ورق گرم روسیه به ترکیه صعودی شد

تازه ترین گزارش‌ها از بازار هانی فولاد از صعود نرخ صادرات ورق گرم روسیه به ترکیه حکایت دارد.

نرخ صادرات ورق گرم روسیه به ترکیه صعودی شد عینک فولادی فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در 7 روز منتهی به 12 دسامبر (21 آذر ماه 1401)، در پی رشد قیمت ورق گرم در بازار ترکیه، صادرکنندگان این محصول در این بازار قیمت‌های پیشنهادی خود را افزایش دادند. ارزیابی فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت ورق گرم فولادی صادرات، فوب دریای سیاه در بازه 565 تا 590 دلار به ازای هر تن گزار شده است. این محصول در هفته گذشته در بازه 525 تا 575 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

در همین حال، قیمت‌های پیشنهادی روسیه برای ورق گرم در بازه 620 تا 625 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی cfr و 585-590 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی فوب گزارش شده است. این نرخ نسبت به فروش در اوایل ماه دسامبر، 40 تا 45 دلار به ازای هرتن افزایش را نشان می‌دهد.

با این حال، یک تاجر در بازار ترکیه چنین گفت:” عرضه‌کنندگان داخلی درحال افزایش قیمت‌های خود بودند و برای مدتی بازار واردات راکد بود ولی پس از فروش، روسبه با قیمت‌های بالاتر به بازار بازگشت.”

همچنین براساس تحلیل منابع بازاری، بازه قیمتی معقول برای خریداران ترکیه، 600 تا610 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی cfr معادل 565-575 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی فوب بود.

علاوه بر این، پیشنهادات قیمتی شرکت روسی «نوولیپتسک استیل» – تنها شرکت صادرکننده ورق گرم روسی که تحت تاثیر تحریم‌های غربی جنگ اوکراین قرار نگرفته- 640 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی cfr معادل 605 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی فوب شنیده شده است که در مقایسه با هفته گذشته، 30 دلار به ازای هر تن افزایش نشان می دهد، این درحالی است که در زمان انتشار این نشریه این نرخ به صورت گسترده تایید نشده است.

براساس ارزیابی فست‌مارکتز، قیمت ورق سرد فولادی، صادرات، فوب دریای سیاه به بازه قیمتی 665 تا 690 دلار به ازای هر تن افزایش یافت. همزمان با افزایش قیمت این محصول، قیمت ورق گرم نیز صعود کرد و تفاوت قیمتی این دو محصول، 100 دلار به ازای هر تن ثابت باقی ماند. ورق سرد در هفته گذشته در بازه 625 تا 675 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors