جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 30 آبان 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رینگ صادراتی بورس کالا؛ فولاد با چه نرخ دلاری کشف قیمت شد

یک مقام مسئول دولتی با ارائه جدول آماری به بررسی کشف قیمت ارزی محصولات فولادی در رینگ صادراتی معاملات بورس کالا در 10 روز اخیر پرداخته است.

به گزارش فولادبان، در گزارش مدیریت اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو در فضای مجازی آمده است: محصولات صادراتی به ویزه محصولات فولادی در بورس کالا با نرخ‌های متفاوتی معامله شد به گونه ای که نرخ هر دلار در رینگ معاملات صادراتی برای  محصولات نماد “فملی ” به‌ویژه کاتد مس 35 هزار و 600 تومان کشف قیمت شد.

در ادامه این گزارش با اشاره به معاملات فولادی در رینگ صادراتی بورس کالا تصریح شده است: نرخ هر یک دلار برای معاملات در رینگ صادراتی شرکت آهن و فولاد ارفع برای صادرات شمش فولاد رقمی حدود 32 هزار تومان کشف قیمت شد که این رقم برای شرکت فولاد کاوه و صادرات محصول شمش فولادی آن 31 هزار و 400 تومان بود.

مدیریت اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو در پایان با تاکید بر توجه مدیران عامل و سهامداران شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی و پتروشیمی چنین نتیجه گیری کرده است: فعالان صنایع به فرصت‌های جدید فروش در رینگ های صادراتی بورس کالا توجه ویژه داشته باشند، زیرا با توجه به شرایط رکود جهانی فرصت توسعه بازار، رشد سودآوری و صادرات با تکیه بر این ابزارها مهیاست.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors