جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 04 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برقراری ارتباط دو سویه؛ رمز موفقیت ایران در شانگهای

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت و معدن، کاهش تعرفه‌های گمرکی و برقراری ارتباط دو سویه با کشورهای عضو شانگهای را رمز موفقیت ایران در فعالیت های تجاری و بازرگانی عنوان کرد.

آرمان خالقی در گفتگو با فولادبان با اشاره به الحاق ایران به سازمان همکاری شانگهای گفت: کشورهای عضو سازمان شانگهای به منظور تسهیل تجارت، موافقت‌نامه‌های، تعرفه ترجیحی بین خودشان تعریف کرده‌اند که می تواند این موضوع در صنعت فولاد کشور به عنوان یک مزیت تجاری به حساب آید.

وی برقراری رابطه اقتصادی و تجاری بین ایران و  با کشورهای عضور شانگهای را شرط موفقیت ایران در این پیمان دانست و تصریح کرد: با توجه به سپری شدن دوران عضویت ناظرایران و پذیرش ایران به عنوان عضو رسمی این سازمان باید بتوانیم یک رابطه تجاری دوسویه با اعضای این پیمان منطقه‌ای ایجاد کنیم.

به اعتقاد قائم مقام دبیرکل خانه صنعت و معدن، حضور ایران در این سازمان به معنای فراهم شدن بازار جدیدی برای کشورمان نیست اما باید بتوانیم خطوط جدید فی‌مابین خود و دیگر کشورها ایجاد کنیم بویژه با کاهش تعرفه‌های گمرکی باید بتوانیم امکان رقابت‌پذیری کالاها و محصولات ایرانی را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی اظهارداشت: آنچه مایه امیدواری است، با عضویت رسمی ایران در این سازمان منطقه‌ای، می‌توانیم از تعرفه‌های ترجیحی، کمک‌های تجاری، ارائه خدمات و فناوری‌های موجود در اختیار دیگر کشورهای عضو استفاده کنیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors