آخرین وضعیت تکمیل کارخانه فولادسازی غدیر نی ریز

مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز از اتمام ساخت تجهیزات اصلی کارخانه شامل تجهیزات ذوب و ریخته گری، کارخانه اکسیژن و تجهیزات آبرسانی خبر داد و گفت: عملیات جوشکاری پایپینگ و کابل کشی رکورد کم نظیری برای مجتمع فولاد غدیر به حساب می آید.

به گزارش فولادبان محسن مصطفی پور در نشست مشترک با شرکت‌های پیمانکار و ناظر طرح‌های تکمیلی کارخانه فولادسازی غدیر نی ریز از تلاش‌های بی وقفه پرسنل این مجموعه برای پیشرفت بی نظیر پروژه فولادسازی قدردانی کرد و اظهار داشت: تلاش‌های زیادی از شهریور سال گذشته تاکنون صورت گرفته و امید می رود تا پایان سال اتمام طرح های توسعه ای با رفع گلوگاه‌‍های باقی مانده در اسرع وقت انجام شود.

وی از اتمام ساخت تجهیزات اصلی کارخانه شامل تجهیزات ذوب و ریخته گری، کارخانه اکسیژن و تجهیزات آبرسانی خبر داد و افزود: از ابتدای طرح تا شهریور امسال 2200 تن تجهیزات نصب شده بود که در یکسال گذشته با افزایش چهار برابری این میزان به بیش از 8200 تن رسیده است.

مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز گفت: میزان اجرای سیویل و ساختمان‌ها از 62 هزار متر مکعب از شهریور پارسال به بیش از74 هزار متر مکعب در شهریورامسال رسیده است.

مصطفی پور، انجام عملیاتِ تست و راه اندازی ناحیه آبرسانی طی هفته های اخیر را از افتخارات این مجتمع برشمرد و ادامه داد: عملیات جوشکاری پایپینگ از 13 هزار دایااینچ در سال گذشته به بیش از 100 هزار دایااینچ و کابل کشی از 40 کیلومتر به بیش از 250 کیلومتر رسیده است که یک رکورد کم نظیر برای مجتمع فولاد غدیر به حساب می آید.

وی پیشرفت های یکسال اخیر را در صنعت فولاد قابل توجه بیان و تصریح کرد: امید است در ششماهه دوم سال نیز آهنگ توسعه در غدیر نی ریز با سرعت بیشتری مسیر خود را طی کند و کارخانه فولادسازی دربازه زمانی قابل دفاع،  به بهره برداری برسد تا  دستیابی به این دستاورد بزرگ برای سهامداران و مردم منطقه

مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اعلام تعیین ضرب الاجل اتمام پروژه برای پیمانکار گفت: اگر تا پایان زمان تعیین شده وارد مرحله بهره برداری نشویم برای هرروز دیرکرد خسارت عدم النفع راه اندازی کارخانه از شرکت های پیمانکار اخذ خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *