جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 08 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تفحص از بورس کالا شفافیت عملکرد مدیران را به دنبال دارد

یک فعال معدنی گفت: تحقیق و تفحص مجلس از مجموعه دولتی بورس کالا می تواند با کالبد شکافی اشکالات و ایرادات را شناسایی کند.

ابراهیم ️جمیلی در گفتگو با فولادبان درباره بررسی وتحقیق و تفحص از بورس کالا افزود: طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکتهای دولتی همیشه نشان می‌دهد مدیریت دولتی موفق نیست و بخش خصوصی فضای مناسبی برای فعالیت در اقتصاد ندارد.

وی تاکید کرد: در اعداد و ارقام اعلامی گروه تحقیق و تفحص مجلس برای شرکت فولاد مبارکه اشکالات زیادی مشاهده می شود و در هزینه های اعلام شده نیز ایرادات زیادی به چشم می خورد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اثرات اقتصادی تحقیق و تفحص از واحدهای دولتی بر اقتصاد کشور  ادامه داد: مجلس زمانی که از حوزه اقتصادی و بنگاهی کشور تحقیق و تفحص می کند باید ضمن بررسی مشکلات بنگاه مورد نظر، پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه دهد تا ضمن جلوگیری از تخلفات بعدی، راهکارهای اجرایی مسئولانه نیز برای آن اندیشیده شود و اکنون این سوال مطرح است مجلس برای مقابله با تخلفات بعدی همانند تخلف  92 هزار میلیاردی ادعایی چه راهکاری دارد.

این فعال معدنی گفت: با تحقیق و تفحص از بورس کالا می توان حتی افراد و مدیرانی که خوب کار کرده اند، تشویق کرد و با مدیرانی که تخلف مالی داشته اند، برخورد قانونی کرد اما اشکال این است که فرهنگ تحقیق و تفحص بر مبنای تخلف و نه تشویق شکل گرفته است.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors