جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 26 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

پیشنهادات جدید برجامی اروپا به ایران رسید

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد: پیشنهاد‌های جدیدی از طرف اروپا به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهاد‌های ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.

پیشنهادات جدید برجامی اروپا به ایران رسید عینک فولادی فولاد

به گزارش فولادبان ابوالفضل عمویی با بیان اینکه روند مذاکرات هسته‌ای گام‌هایی رو به جلو برداشته و درهفته گذشته مذاکراتی در وین برگزار شد، گفت: پیشنهاد‌های جدیدی به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهادات ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.

وی با اشاره به حضور وزری خارجه در مجلس افزود: از آنجا که مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع حساسیت بالایی دارد و یکی از قانون‌های مصوب مجلس نیز قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم بوده است، در این چارچوب امروز وزیر امور خارجه به همراه مذاکره کننده ارشد کشور، در جلسه غیر علنی توضیحاتی در مورد مذاکرات هسته‌ای ارائه می کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع توافق برجام پایان یافته نیست و در جریان است و در جلسه روز گذشته کمیسیون نیز تاکید شد مجلس، قانون اقدام راهبردی را نقشه راه خود می‌داند و مقرر شد که اگر در جریان مذاکرات، طرف مقابل تحریمی را رفع کند، دولت مکلف است این لغو تحریم را به مجلس ارائه و مجلس در آن مورد تصمیم‌‍گیری کند.

عمویی خاطرنشان کرد: تعامل دولت و مجلس درباره حصول توافق بسیار بالاست و ما مدام گزارش‌گیری می‌کنیم و در نهایت اگر توافقی صورت گیرد، یک گزارش تفصیلی مکتوب به مجلس ارائه خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors