جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 23 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت گذاری در بورس کالا سلیقه‌ای شد

یک فعال صنعت فولاد گفت: بازار داخلی از یک فرمول خاص تبعیت نمی کند و ضرایب قیمتی بنا به سلایق متعدد تعیین می شود.

محمد کشانی در گفتگو با فولادبان پیش بینی قیمت‌ها در تابستان را افزایشی دانست و افزود: پایان سال میلادی برای صنعت فولاد پایان سال خوبی بود و بنظر می‌رسد رکود فعلی در بازارهای جهانی ادامه نخواهد یافت.

وی سه ماهه اخر سال میلادی (آبان ، آذر و دی) را ماه های بازگشت قیمت ها به روند افزایشی بیان کرد و ادامه داد: قیمت ها قطعا روند افزایشی خواهند داشت و با افزایش قیمت محصولات فولادی در بازارهای جهانی، بازار ایران نیز از این روند افزایشی تبعیت می‌کند و شرایط برای صادرات ایران مهیا می‌شود.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به کاهش قیمت در بازارهای جهانی و افزایش قیمت محصولات فولادی در بازار داخلی از هفته گذشته تصریح کرد: بازار داخلی ارتباطی با بازار خارجی ندارد و گاهی اعمال برخی سیاست‌ها در بازار آهن و فولاد موجب نوسان قیمت محصولات فولادی می‌شود.

کشانی با اشاره به التزام عرضه تمام محصولات زنجیره فولاد به بورس کالا و یا داشتن کد بورسی برای خرید محصولات فولادی گفت:سیاست های بورس کالا  اینگونه است که اعلام می شود فقط تولیدکنندگان محصولات فولادی مجاز به خرید محصولات فولادی از بورس کالا هستند، گاهی الزام به عرضه و گاهی حذف بهین یاب برای خرید تمام افراد دارای کد بورسی شرط معامله در بورس کالاست که اعمال این سیاست ها موجب ریزش یا افزایش قیمت ها در بازار خواهد شد.

وی افزود: بازار داخلی از یک فرمول خاص تبعیت نمی‌کند و ضرایب قیمتی دائما بنا به سلایق متعدد تغییر می کند به همین دلیل اعمال محدودیت یک هفته ای در بورس موجب کاهش قیمت‌ها و رفع محدودیت ها ، قیمت ها را افزایش می‌دهد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors