Please use a valid API Key کاهش نقل و انتقال پول تجارت، میوه تحریم است/ برجام اقتصاد ایران را فولادی می‌کند - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کاهش نقل و انتقال پول تجارت، میوه تحریم است/ برجام اقتصاد ایران را فولادی می‌کند

رئیس اتحادیه آهن فروشان تهران گفت: گستردگی روابط اقتصادی و سهل شدن کسب و کارها از تاثیرات احیای برجام است.

حمیدرضا رستگار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فولادبان، با اشاره به مزایای احیای برجام تصریح کرد: هر اقدامی که منافع ملی و عمومی را تامین کند، برای کشور مطلوب است و به نتیجه رسیدن برجام یکی از بزرگترین گشایش‌ها نه تنها در بازار فولاد بلکه در همه بازارهای صادراتی خواهد بود.

وی گفت: با در نظر گرفتن همه شرایط موجود در کشور، برجام امکان صادرات کالای ایرانی و باعث حضور هر چه بهتر و قوی ما در سطح بازارهای جهانی و منطقه ای خواهد شد.

این فعال حوزه فولاد و آهن افزود: این تحریم‌ها کار را از نظر نقل و انتقال مالی سخت تر کرده است، هزینه های بیشتری را برای مبادلات بین المللی ایجاد کرده و تجارت به سختی انجام می شود و هزینه های ما را بالاتر برده است.

وی معتقد است احیای برجام به نفع همه ملت ایران است. روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها گسترده ترمی شود و کسب و کارها سهل تر و کم هزینه تر انجام می  خواهد شد.

رئیس اتحادیه آهن فروشان تهران تصریح کرد: اگر سایه تحریم‌ها از اقتصاد ایران از جمله صنایع فولادی کشور برداشته شود، وضعیت تولید، اشتغال و ارزآوری کشور بهبود خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors