جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 25 تیر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی روزانه بازار آهن 25 تیر 1401

در بازار آهن شاهد فرکانس جزئی کاهش قیمت مقاطع و نزول قیمت پروفیل بودیم.

بررسی روزانه بازار آهن 25 تیر 1401 عینک فولادی

به گزارش فولادبان، اسکناس دلار با نوسان در محدوده 32 هزار 300 تومان در بازار آزاد معامله می‌شود و قیمت اغلب محصولات در بازار آهن ثابت است و در و قیمت پروفیل در بازار آزاد تا حد زیادی افت کرد.

از سوی دیگر در حالی که ایران مشتاق به ادامه رند مذاکرات برجامی در خاورمیانه است در بیانیه‌ای جدید ضد ایرانی دو کشور ایران و عربستان بر توقف دخالت ایران در امور داخلی کشورها و جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی تاکید می‌کنند.

در بورس کالا نیز قرار بود یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۳۸۰ تن محصول فولادی در دو تالار صنعتی بورس کالا و تالار حراج باز بورس کالا مورد معامله قرار گیرد که از این میزان ۶۴۳ هزار و ۹۷۳ تن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

این درحالی است که رجبی مشهدی، سخنگوی برق کشور می‌گوید: امروز نسبت به شنبه گذشته، حدود ۲ هزار و پانصد مگاوات مصرف برق کشور افزایش یافت.هم اکنون نیز نیاز مصرف برق کشور حداقل ۶۵ هزار مگاوات را هم پشت سر گذاشته است.

در حال حاضر بسیار از واحد‌ها فولادی تولیدشان را به خاطر کمبود برق متوقف کردند و نزدیک شدن به نیمه تابستان و افزایش مصرف برق میتواند موجب اعمال مجدد محدودیت در کارخانه‌ها شود.

امروز سه شرکت میلگرد با 100 تا 150 تومان کاهش اعلام قیمت کردند و مابقی اکثریت شرکت‌ها تغییر قیمت نداشتند، سقف قیمت میلگرد 14 روی 18 هزار 455 تومان و کف قیمت 16 هزار 920 تومان اعلام شده است.

در حوزه نبشی و ناودانی اغلب شرکت‌ها ثبات قیمت داشتند و تنها شرکت ذوب آهن نرخ محصولات نبشی خود را 100 تومان کاهش داد.

نرخ تیرآهن کیلویی در شرکت ظفربناب ثابت است، قیمت تیرآهن کیلویی ذوب آهن 100 تا 300 تومان افزایش یافت و نرخ شاخه‌های پرفروش ذوبی 10 تا 20 هزار تومان افزایش یافت.

تمامی فروشندگان پروفیل با 300 تا 1400 تومان کاهش محصولاتشان را به فروش رساندند و پروفیل 2 محصول مبارکه در محدوده 23 هزار 200 تا 23 هزار 300 تومان به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors