جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 09 خرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تداوم معاملات کم‌رمق بورس در روز رشد شاخص کل

معاملات بورس به صورت کم‌رمق ادامه پیدا کرد و امروز شاخص کل بر خلاف روز گذشته حرکت کرد.

تداوم معاملات کم‌رمق بورس در روز رشد شاخص کل اخبار بورس

به گزارش فولادبان، پس از ریزش‌هایی که شاخص کل در دو روز گذشته تجربه کرد، بالاخره سمت تقاضا در بازار سرمایه کمی تقویت شد و صف‌های فروش سبک‌تر شدند؛ به این ترتیب، شاخص کل نسبت به روز گذشته قدری بالاتر آمد و وضعیت بازار سبز شد. شرایط بازار سرمایه به گونه‌ای است که اکثر سهامداران خرد به دلیل پیش‌بینی‌پذیر نبودن اقتصاد ترجیح می‌دهند پول خود را دور از ریسک نگه دارند. علاوه بر این، خبرهای ضد و نقیض نسبت به برق صنایع بیش از پیش مانع جذب سرمایه در بازار سهام شده است.

به هر ترتیب تا پایان معاملات روز جاری بازار سرمایه، شاخص کل 3 هزار و 316 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 537 هزار و 374 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن هم به دنبال افزایش تقاضا نسبت به روزهای گذشته، 351 واحد افزایش یافت و در نقطه 425 هزار و 199 واحدی ایستاد. شاخص فلزات اساسی همگام با نماگر اصلی بورس 2 هزار و 26 واحد بالاتر آمد و رقم یک میلیون و 133 هزار و 126 واحدی را نشان داد.

نمادهای «سآبیک»، «آسیاتک»، «شستا»، «خودرو»، «شپنا»، «نوری» و «خگستر» در جریان معاملات امروز تراکنش بیشتری را به خود اختصاص دادند. نمادهای «نوری»، «کچاد»، «فملی»، «شپنا»، «حکشتی»، «بوعلی» و «پارسان» بیشترین تأثیر را در حرکت رو به رشد شاخص کل داشتند.

امروز، معاملات نمادهای فولادی متعادل پیگیری شد به نحوی که اکثر آن‌ها نتوانستند رشد چندانی در قیمت سهام خود داشته باشند. در این میان، «فسازان» توانست رشد قیمت بسیار خوبی را در سهام خود تجربه کند، اما «فنورد» «کویر» و «فخاس» افت شدیدی را پشت سر گذاشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors