جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 29 اردیبهشت 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دلار، متهم گرانی فولاد

اگر قیمت دلار کاهش یابد و تقاضای محصولات فولادی به حداقل برسد احتمال کاهش قیمت آهن و فولاد در بازار وجود دارد. 

دلار، متهم گرانی فولاد عینک فولادی فولاد

یک فعال بازار آهن و فولاد گفت: قیمت آهن وفولاد تابعی از قیمت دیگر محصولات نیست و افزایش قیمت چند روز اخیربازار آهن و فولاد تابع افزایش قیمت دلار و گران شدن نرخ ارز است.

احمد خان بابایی در گفتگو با فولادبان با اشاره به تحولات بازار آهن و فولاد در چند روز اخیر افزود: قیمت برخی محصولات آهن و فولاد در چند روزهای گذشته و همزمان با افزایش قیمت دلار، رشد داشته است.

وی ادامه داد: دلیل افزایش قیمت ها با توجه به نبود تقاضا در بازار مشخص نیست و هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده است، نه کمبود جنس و مواد اولیه در بازاراست و نه قیمت شمش بالا رفته تنها دلیل، افزایش نرخ ارز و رسیدن پایه دلار به کانال 30 هزار تومان باشد و دلیل خاصی دیگری برای افزایش قیمت محصولات فولادی در بازار وجود ندارد.

این فعال بازار آهن و فولاد درباره افزایشی یا کاهشی بودن بازار آهن و فولاد تصریح کرد: جو روانی حاکم بر بازار هم می‌تواند علت افزایش قیمت محصولات فولادی باشد اما شرایط بازار آهن و فولاد به‌ گونه‌ای نیست که بتوان برای آن تحلیل و تحقیق از پیش تعیین شده ای بر ای آن ارائه داد.

خان بابایی با اشاره به تورم اخیر دیگر بازارها گفت: قیمت آهن و فولاد تابعی از قیمت محصولات دیگر نیست هرچند قیمت محصولات دیگر افزایش داشته است و به نظر می‌رسد افزایش قیمت چندروز اخیر فقط تابع گرانی و افزایش قیمت دلار است.

وی افزود: اگر قیمت دلار کاهش یابد و تقاضای محصولات فولادی به حداقل برسد احتمال کاهش قیمت آهن و فولاد در بازار وجود دارد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors