جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 22 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادامه رشد شاخص کل بورس در معاملات امروز

شاخص کل بازار سرمایه مانند روز گذشته رشد کرد و وضعیت بازار سرمایه همچنان سبز باقی ماند.

به گزارش فولادبان، بازار سرمایه در جریان معاملات امروز روی روند صعودی ملایمی بود، هرچند عمق معاملات چندان زیاد نبود. معاملات امروز بیشتر تحت شعاع اخباری بود که در مورد آزادسازی بیشتر منابع پولی خارج از کشور ایران منتشر می‌شد، اما همچنان، سهم‌های کوچک در بازار بیشتر از سهام شاخص‌ساز تقاضا دارند. کارشناسان بازار سرمایه به این نکته اشاره دارند که واگذاری بلوکی سهام سایپا و ایران خودرو اثرات مثبتی روی بازار گذاشته‌اند.

در هر صورت، شاخص کل تا پایان معاملات امروز رشد اندک 5 هزار و 477 واحدی را تجربه کرد و در نهایت نیز در ارتفاع یک میلیون و 479 هزار و 590 واحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز افزایش 3 هزار و 548 واحدی داشت و در نقطه 387 هزار و 44 واحدی متوقف شد. شاخص گروه فلزات اساسی در یک روند حرکت سینوسی، در نهایت یک‌هزار و 684 واحد نسبت به روز گذشته بالاتر آمد و رقم یک میلیون و 167 هزار و 317 واحد را نشان داد.

نمادهای «شستا»، «خبهمن»، «خگستر»، «خودرو»، «شپنا»، «خساپا» و «خپارس» در طول معاملات امروز بیشترین تراکنش را نسبت به دیگر سهم‌ها داشتند. نمادهای «شپدیس»، «اخابر»، «وغدیر»، «همراه»، «وپارس» و «خبهمن» بیشترین تأثیر مثبت را روی روند حرکتی شاخص کل داشتند و نماد «شستا» نیز اثری منفی روی شاخص گذاشت.

امروز، نمادهای فولادی این بازار خنثی معامله شدند؛ به طوری که برخی از آن‌ها رشد قیمت داشتند و برخی دیگر سرخپوش معاملات را به پایان رساندند. در این میان، نماد «فسبزوار» نسبت به دیگر نمادهای فولادی رشد قیمت بیشتری داشت. معدنی‌های صنعت فولاد نیز در قیمت سهام خود چندان تغییر خاصی ندیدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors