جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد تقاضا در بورس شاخص را بالا برد

شاخص کل بازار سرمایه امروز با رشد دوباره تقاضا افزایش یافت و باز هم وضعیت بورس سبز شد.

به گزارش فولادبان، شاخص کل بازار سرمایه در جریان معاملات روز جاری نسبت به دو روز گذشته که فقط روندی نزولی داشت فاصله گرفت و امروز توانست افزایش داشته باشد تا شاخص به 1.5 میلیون واحد کمی نزدیک‌تر شود. رشد حجم معاملات نشان می‌دهد که روی آوردن به بازار سرمایه کمی بیشتر شده است و بالا رفتن تقاضا نشان می‌دهد که نقدینگی در بازار نسبت به قبل بیشتر شده است.

امروز، اکثر شاخص‌های بازار به همراه یکدیگر یک روز صعودی را پشت سر گذاشتند و شاخص کل تا پایان معاملات با رشد 15 هزار و 327 واحدی، به یک میلیون و 474 هزار و 99 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز همراه با نماگر اصلی بورس 5 هزار و 425 واحد نسبت به روز قبل بالاتر آمد و در نقطه 383 هزار و 500 واحد ایستاد. شاخص فلزات اساسی نیز با افزایش 10 هزار و 901 واحدی، رقم یک میلیون و 165هزار و 476 واحدی را نشان داد.

نمادهای «خگستر»، «خودرو»، «خساپا»، «شستا»، «شپنا»، «وبصادر» و «وبملت» نسبت به دیگر نمادهای بازار تراکنش بیشتری داشتند و در این میان، «فولاد»، «وامید»، «خودرو»، «وبملت»، «فملی»، «شبندر» و «شستا» بیشترین تأثیر را روی شاخص کل داشتند.

اکثر نمادهای معاملاتی فولادی در گروه فلزات اساسی رشد قیمت را در سهام خود تجربه کردند و نمادهای «ذوب»، «فپنتا» و «فولاد» نسبت به سایرین بیشترین سود را داشتند. دو نماد معدنی «کچاد» و «کگل» در طول معاملات روندی خنثی رو به رشد را پشت سر گذاشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors