جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 08 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادامه پیشروی شاخص کل در کانال 1.4 میلیون واحدی

شاخص کل بازار سرمایه امروز هم به پیشروی خود در کانال 1.4 میلیون واحدی ادامه داد.

به گزارش فولادبان، امروز هم مانند روزهای گذشته صف خرید در بیشتر نمادهای معاملاتی بورس پربار بود و شاخص کل باز هم توانست در کانال 1.4 میلیون واحدی پیش برود. این در حالی است که در برخی از سهم‌های شاخص‌ساز بازار صف خرید جمع و این صف‌ها به صف فروش تبدیل شدند و برخی از سهم‌های پالایشی‌ها افت قیمت داشتند. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه خبرهای مثبت از برجام شنیده می‌شود و قیمت نفت در جهان کمی عقب‌نشینی کرده است، سهامداران به خرید خودرویی‌ها تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

به این ترتیب، شاخص کل بورس امروز هم 14 هزار و 992 واحد دیگر رشد کرد و در نقطه یک میلیون و 418 هزار و 609 واحدی به کار خود پایان داد. شاخص کل هم‌وزن نیز مانند نماگر اصلی بورس با رشد 6 هزار و 857 واحدی، به 360 هزار و 434 واحدی رسید و شاخص گروه فلزات اساسی هم با افزایش 5 هزار و 530 واحدی، رقم یک میلیون و 139 هزار و 9 واحدی را نشان داد.

در جریان معاملات روز جاری، «خودرو»، «شستا»، «شتران»، «خساپا»، «شپنا»، «شبندر» و «خپارس» نمادهایی بودند که بیشترین تراکنش را به خود اختصاص دادند و نمادهای «شستا»، «نوری»، «وبملت»، «ومعادن»، «فخوز» و «صندوق» بیشترین تأثیر مثبت و نماد «فملی» بیشترین اثر منفی را در شاخص داشتند.

نمادهای فولادی هم امروز وضعیت خوبی را پشت سر گذاشتند؛ به طوری که نمادهای «فولاژ»، «فخوز» و «ذوب» بیشترین رشد قمیمت را در سهام خود داشتند و نمادهای معدنی این صنعت یعنی «کچاد» و «کگل» معاملات متعادلی را پشت سر گذاشتند. «کچاد» در نهایت قرمز بسته شد و «کگل» هم رشد بسیار اندکی را تجربه کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors