جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش تولید محصولات فروآلیاژی در کشور

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ ایران گفت: تولیدکنندگان داخلی فروآلیاژ امسال حدود 40 هزار تن فروسیلس و بیش از یک میلیون تن فرومنگنز در مقایسه با پارسال افزایش تولید داشته اند.

اکبر استادحسن در گفت‌وگو با فولادبان افزود: محصولات تولیدی فروآلیاژ در داخل کشور، نیاز بیشتر تولیدکنندگان محصولات فولادی را تامین می کند ولی در شرایطی خاص برخی تولیدکنندگان نیاز به یکسری مواد اولیه خاص دارند که اغلب از کشورهای اروپایی به کشور وارد می شوند.

وی ادامه داد: هرچند راههای مختلفی برای تامین محصولات ویژه فروآلیاژی وجود دارد اما بهر حال مشکلاتی نیز برای ورود آن وجود دارد اما بطور مشخص بیشترین نیاز داخلی را تولیدکنندگان داخلی تامین می کنند.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ ایران در خصوص توسعه واحدهای تولید فروآلیاژی در کشورهم تصریح کرد: بیشتر تولیدکنندگان محصولات فولادی مواد اولیه خود را از واحدهای تولیدکننده داخلی تامین می کنند لذا شرکت های تولید داخل فروآلیاژهم برای تامین نیاز فولادسازان به سوی توسعه و تاسیس شرکت های جدید و ورود به بازار رفته اند.

استادحسن گفت : در شرایطی که صنایع کشور با بی برقی و بی گازی دست و پنجه نرم می کرد و تولید محصولات فولادی در مقایسه با سال قبل کاهش یافت اما تولیدکنندگان داخلی فروآلیاژ امسال حدود 40 هزار تن فروسیلس و بیش از یک میلیون تن فرومنگنز در مقایسه با پارسال افزایش تولید داشته اند.

وی افزود: افزایش تولید محصولات فروآلیاژی نشانه توسعه فعالیت سرمایه گذاران در این بخش صنعتی است ، البته طرح های توسعه ای بخش صنعت فروالیاژ همچنان رو به گسترش است و در حال حاضر هم برخی از کارخانه های فرو آلیاژ به بهره برداری نرسیده اند و یا در شرف بهره برداری هستند و برخی دیگر نیز در حال ساخت است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors