جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 18 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس هفته را سبز به پایان رساند

شاخص کل بازار سرمایه با رشد امروز خود باعث شد تا هفته بورس سبز به پایان برسد.

به گزارش فولادبان، بورس اوراق بهادار که این هفته به رشد تمایل بیشتری نشان داد، امروز هم معاملات را سبز به پایان رساند و به این ترتیب، بازار سهام سبز بسته شد. با توجه به تحریم‌های در نظر گرفته شده برای روسیه، قیمت کامودیتی‌ها و نفت خام در جهان رو به افزایش گذاشته است و در این میان، فرصت‌های صادراتی بیشتری برای صنایع کشور پیش آمده و به همین سبب حجم تقاضا در بورس بالا گرفته است.

شاخص کل بورس تا پایان معاملات، با رشد 11 هزار و 777 واحدی، به یک میلیون و 348 هزار و 347 واحد رسید و به دنبال این افزایش خرید در بازار سهام، شاخص کل هم‌وزن نیز 2 هزار و 353 واحد افزایش یافت تا به کار خود در نقطه 342 هزار و 690 واحدی پایان داد. شاخص فلزات اساسی هم 3 هزار و 146 واحد رشد کرد و رقم یک میلیون و 75 هزار و 221 واحد را نشان داد.

در جریان معاملات روز جاری، «شستا»، «شتران»، «شپنا»، «خودرو»، «شبندر»، «خساپا» و «فملی» فهرست نمادهای پرتراکنش را تشکیل دادند. نمادهای «کچاد»، «شتران»، «شپنا»، «پارسان»، «شبندر»، «شپدیس» و «خودرو» نیز بیشترین تأثیر را در شاخص کل گذاشتند.

امروز، نمادهای فولادی بر خلاف وضعیت کلی بازار چندان حجم تقاضای بالایی نداشتند. نمادهای «ذوب»، «فخاس» و «فسبزوار» افت قیمت را تجربه کردند، در حالی که «فخوز»، «کاوه» و «کویر» روز سبزی را پشت سر گذاشتند. نمادهای «کچاد» و «کگل» نیز وضعیت خوبی را در معاملات داشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors