جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 دی 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چین واردات شمش فولادی را افزایش می‌دهد

فعالان بازار در روز جمعه 7 ژانویه به Fastmarkets گفتند، واردکنندگان چینی به طور جدی در حال بررسی رزرو بیشتر واردات شمش فولادی پس از بازگشت به فعالیت خرید در اوایل این هفته بودند.

چین واردات شمش فولادی را افزایش می‌دهد اخبار

به گزارش پایگاه خبری فولادبان،‌ چین حدود 60000 تن شمش کوره بلند 150 میلی‌متری 3sp را به قیمت 615 دلار برای ارسال در اوایل فوریه رزرو کرده است.

گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه چرا محموله‌ها با قیمت‌هایی بالاتر از سطح قابل اجرا در ابتدای این هفته رزرو شدند، وجود داشت.

ارزیابی قیمت Fastmarkets برای شمش فولادی درجه 3 وارداتی چین، 610 تا 620 دلار در هر تن cfr در روز جمعه بود که نسبت به 600 تا 610 دلار در هر تن Cfr یک هفته قبل، 10 دلار در هر تن افزایش یافت.

به گفته Fastmarkets، شمش 100 میلی‌متری خاور دور روسیه، این هفته به قیمت 620 دلار در هر تن cfr مانیل فروخته شد. اما منابع گفتند که همان محموله در اوایل این هفته با قیمت 625 تا 630 دلار در هر تن cfr مانیل شنیده شد. شنیده شد که معامله‌گرانی که محموله‌ای از شمش 125 میلی‌متری 5sp روسیه در خاور دور روسیه را در دست داشتند، در این هفته 630 دلار به ازای هر تن cfr مانیل درخواست کردند. این به دنبال فروش قبلی یک محموله مشابه به قیمت 630 تا 635 دلار در هر تن cfr در اواخر دسامبر بود.

به دنبال بهبود جو بازار چین در روزهای اخیر، یک منبع تجاری چینی گفت که تامین کنندگان عمده قیمت شمش خود را به چین 5 تا 10 دلار در هر تن افزایش دادند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors