روند نوسانی دوباره به بورس بازگشت

بورس با اینکه چند روز روی دور صعود افتاده بود، امروز باز هم با نوسان همراه بود، اما در پایان قرمز بسته شد.

به گزارش فولادبان، ترس دوباره در بازار سرمایه افتاد و نوسان به بازار بازگشت چراکه شاخص کل از ابتدای معاملات با کاهش همراه بود، اما ادامه روند معاملات به گونه‌ای رقم خورد که شاخص کل بالاتر آمد، ولی فشار فروش به گونه‌ای زیاد بود که شاخص کل در محدوده قرمز به پایان رسید. سابقه ذهنی ریزش‌های پیاپی، کماکان معامله‌گران را با ترس تکرار آن روبه‌رو کرده است.

روند معاملات امروز به گونه‌ای پیش رفت که شاخص کل بازار سهام یک‌هزار و 490 واحد افت داشت و به یک میلیون و 384 هزار و 13 واحد رسید. روند شاخص کل هم‌وزن نیز از روی دست شاخص کل کپی کرد و با افت هزار و 638 واحدی، رقم 360 هزار و 268 واحد را نشان داد. شاخص فلزات اساسی نیز در همین روند شرکت کرد و با ریزش یک‌هزار و 429 واحدی، روی نقطه یک میلیون و 112هزار و 689 واحدی به کار خود پایان داد.

امروز، نمادهای «شستا»، «شبندر»، «شتران»، «کدما»، «فملی»، «خودرو» و «فولاد» بیشترین تراکنش را در بازار داشتند. نمادهای «فارس»، «فولاد»، «شبندر»، «نوری»، «اخابر»، «فملی» و «شستا» نیز بیشترین تأثیر را در روند حرکتی شاخص کل داشتند. سه گروه فلزات اساسی، فرآورده نفتی و خودرو هم بیشترین ارزش معاملات را در میان صنایع داشتند.

نمادهای فولادی بازار سرمایه در میان نمادهای متعادل بازار بودند؛ به طوری که «فسازان»، «فسبزوار» و «کویر» نمادهای قرمز این صنعت بودند و نمادهای «فخوز»، «فپنتا» و «فنورد» بیشترین رشد را تجربه کردند. دو نماد معدنی «کچاد» و «کگل» هم در معاملات امروز وضعیت مناسبی را پشت سر گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *