جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 دی 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت تختال صادراتی CIS همچنان در حال کاهش است

قیمت تختال صادراتی از منطقه کشورهای مشترک‌المنافع CIS در نیمه دوم دسامبر به کاهش خود ادامه داد.

قیمت تختال صادراتی CIS همچنان در حال کاهش است اخبار

به گزارش پایگاه خبری فولادبان به نقل از متال بولتن، صادرکنندگان تختال برزیلی به دلیل تقاضای کمتر در ایالات متحده که بازار سنتی برزیل است، حضور خود را در ترکیه، مقصدی سنتی برای کارخانه‌های CIS، افزایش داده‌اند.

خریداران در ایالات متحده چندین هفته است که علاقه چندانی به محصولات برزیلی نشان نمی‌دهند زیرا در بازار آمریکا قیمت کویل کاهشی شده است.

شاخص روزانه Fastmarkets از کویل نورد گرم، در روز جمعه 17 دسامبر 1581 دلار به ازای هر تن رسید بود که 50.60 دلار در هر تن نسبت به یک هفته قبل کاهش داشت.

طبق گزارش گمرک ایالات متحده، سهمیه واردات تختال برزیلی به ایالات متحده برای سه‌ماهه چهارم تنها 54.09 درصد بود که تا 6 دسامبر تکمیل شد. درنتیجه، تأمین‌کنندگان تختال برزیلی از ابتدای دسامبر قیمت تختال خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده‌اند و به بازارهای جایگزین مانند ترکیه وارد شده‌اند.

ارزیابی قیمت تختال صادراتی برزیل در 17 دسامبر 580 تا 610 دلار در هر تن فوب بود که 90 تا 105 دلار در هر تن نسبت به ابتدای ماه کاهش یافت.

فعالان بازار گزارش دادند که دو محموله تختال برزیلی درمجموع 100000 تن در محدوده 620 تا 630 دلار در هر تن cfr به ترکیه فروخته شده است.

این امر تأمین‌کنندگان کشورهای مستقل مشترک‌المنافع را بر آن داشت تا از صادرات به مشتریان ترک صرف‌نظر کنند. یک کارخانه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع هفته گذشته تختال را با قیمت 640 دلار در هر تن cfr، معادل 610 دلار در هر تن فوب دریای سیاه، عرضه کرد، اما این قیمت توسط مشتریان بسیار بالا لحاظ شد.

در همین حال، تولیدکننده دیگر کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، محموله‌ای از تختال را به ترکیه به قیمت 625 دلار در هر تن cfr، معادل 595 دلار در هر تن فوب دریای سیاه به ترکیه فروخت.

بازار اتحادیه اروپا در هفته گذشته تا حد زیادی آرام بود زیرا فعالان بازار در آنجا وضعیت را با کاهش قیمت فولاد ارزیابی می‌کردند.

Fastmarkets قیمت تختال صادراتی کشورهای مستقل مشترک‌المنافع را در روز دوشنبه 20 دسامبر 595 تا 610 دلار در هر تن فوب دریای سیاه، ارزیابی کرد در حالی که یک هفته قبل 600 تا 620 دلار در هر تن بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors