جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 25 آذر 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ضرر و زیان 35 میلیاردی صنایع، ناشی از قطعی گاز و برق

گروه ملی صنعتی فولاد اگر دو تا سه ماه فعالیت نداشته باشد، قدرت خرید خود را به میزان 70 تا 100 میلیارد تومان از دست می‌دهد. در این شرایط برای خرید هفتگی مجبور هستیم به جای 10 هزار تن شمش هفت هزار تومان خرید داشته باشیم که این موضوع منجر به کاهش تولید و کمبود کالا در بازار خواهد شد.

معاون بازرگانی گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: قطعی گاز و برق نه تنها بر تولیدات و قدرت خرید کارخانه اثر می گذارد بلکه موجب ضرر و زیان بیش از35 میلیاردی درماه برای نیروی انسانی خواهد شد.

محمدرضا صادقی در گفتگو با فولادبان افزود: قطعی گاز روی تولیدات ما تاثیر زیادی خواهد گذاشت، تابستان امسال هم بیش از دو ماه برق ما قطع شد که عملا خط تولیدات کارخانه ما متوقف شد ، توقف دو ماهه خطوط تولید یعنی ضرر و زیان 35 میلیارد تومانی در هر ماه که معادل حقوق و دستمزد و بیمه و مالیات سه هزار کارگر است.

صادقی با اشاره به اینکه قطعی برق کاهش قدرت خرید را در صنایع به دنبال دارد توضیح داد:  گروه ملی صنعتی فولاد اگر دو تا سه ماه کار نکند، قدرت خرید خود را به میزان 70 تا 100 میلیارد تومان از دست می‌دهد. در این شرایط برای خرید هفتگی مجبور هستیم به جای 10 هزار تن شمش هفت هزار تومان خرید داشته باشیم که این موضوع منجر به کاهش تولید و کمبود کالا در بازار خواهد شد.

معاون بازرگانی گروه ملی صنعتی فولاد ایران به ظرفیت تولید اشاره می‌کند و می‌گوید: ادامه این روند باعث خواهد شد ظرفیت تولید کارخانه از 60 هزار تن به 30 هزارتن برسد و اگر چندبار این اتفاق تکرار شود ظرفیت خرید مواد اولیه و شمش هم به نصف خواهد رسید که باعث خالی ماندن ظرفیت‌ها می‌شود.

صادقی گفت: درحال حاضر حجم تولید گروه ملی صنعتی فولاد ایران در نقطه سر به سر قرار دارد. به بیان بهتر کارخانه نورد سر مرز تولید است و اگر قطعی یا سهمیه بندی گاز داشته باشد قطعا در زیان قرار می‌گیریم و باعث تعهد معوق می‌شود.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors